חדשות יהדות

"האיש האחרון שיכול לדבר ולהטיף לאחרים על הסתה הוא אביגדור ליברמן"

יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן (יהדות התורה) התייחס לדבריו החמורים של ליברמן. "מול דמעות התנין של ליברמן ואנשיו - אנו מחזקים את ידי הרב הראשי לישראל, הגאון הרב יצחק יוסף"

  • י' טבת התש"פ
שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן הגיב הערב (ראשון) לדבריו הבוטים של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אודות הראשון לציון הרב יצחק יוסף.

"האיש האחרון שיכול לדבר ולהטיף לאחרים על הסתה הוא אביגדור ליברמן", אמר ליצמן. "האדם שמאז זיהה את ההסתה והשנאה כמנוע לגריפת קולות, אינו מפסיק ללבות אש בין האוכלוסיות, לשסע בין המגזרים ופועל בזדון ובחוסר אחריות ציבורית, על מנת לפלג ולפגוע במרקם העדין שבין הציבורים השונים בישראל. ליברמן ושותפיו לסיעה, כגון אלכס קושניר ודומיו, התירו את דמם של הציבור החרדי והפכוהו לשק חבטות לאומי, בשקרים ובדותות, בבורות ובהכפשות שווא, יום יום, ללא טיפת בושה או אחריות".

יו"ר יהדות התורה הוסיף ואמר: "מול דמעות התנין של ליברמן ואנשיו על הסתה ושנאה כלפיהם כביכול, יש לומר טלו קורה מבין עיניכם. אלו אנשי ריב ומדון שבגללם קבוצות מיעוט כמו הציבור החרדי ונציגיו, מתמודדים עם מתקפות שנאה והסתה שלא יתוארו ושאינן מתקבלים על הדעת בחברה מתוקנת.

"אנו מחזקים את ידי הרב הראשי לישראל הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, נוכח המתקפות הפוליטיות נגדו", הוסיף ליצמן.

מוקדם יותר הערב הגיבה תנועת ש"ס להסתה הפראית של ליברמן. "האחראי הראשי להסתה ולשיסוי בעם הוא אביגדור ליברמן. כל רצונו של ליברמן הוא להביא לסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלה מתוך שנאה אישית ונקמה שמעבירה אותו על דעתו ולכן הוא מנסה לקושש קולות ולהיבנות מיצירת פילוג וקרע בעם ישראל", לשון ההודעה.

"ליברמן מסלף ביודעין את דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שהתייחס לקבוצה של העולים הלא יהודים, שלצערנו הולכת וגדלה בגלל הפרצה של 'סעיף הנכד' בחוק השבות. הרב יצחק יוסף לא אמר חלילה מילה אחת כנגד אחינו ואחיותינו היהודים, עולי רוסיה, שהביאו ברכה עצומה למדינת ישראל ושמרו על יהדותם ודתם למרות הקשיים הגדולים במשך עשרות שנים.

עוד הוסיפו בש"ס: "תנועת ש"ס לא תתן את ידה למסע השיסוי ולרדיפת הראשון לציון הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, בשל אמונתנו והבעת דעתו שמחויבת מתוקף תפקידו כמנהיג רוחני בעם ישראל".

במקביל, פרסם הרב הראשי עצמו הרב יצחק יוסף דברי הבהרה, בהם ציין כי דבריו סולפו באופן בוטה ואינטרסנטי, וכי הוא התייחס לכך שחובה לתקן בהקדם את חוק "מיהו יהודי", אשר בחסותו עולים ארצה המוני גויים.

תגיות:יהדות התורההרב יעקב ליצמןש"סהרב יצחק יוסףהרב הראשי לישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה