מעניין

מרגש: הרופאים הכינו את ההורים להיפרד מהילדה, ואז קרה הנס שאיש לא ציפה לו

ביום בהיר אחד נקראו אביה ואמה של פעוטה בת שנתיים מאנגליה, להיפרד ממנה לנצח. למרות החשש הגדול והתחושה שהגיע הסוף, בתה של ניקולה היא ההוכחה לכך שניסים מתרחשים בכל יום, ורק צריך להאמין בהם 

רובי הקטנה בעת אישפוזה בבית החולים (צילום: מתוך פייסבוק)רובי הקטנה בעת אישפוזה בבית החולים (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

סיפורים משמחים עם סוף טוב מתרחשים בעולם בכל רגע ורגע, וסיפורה של הילדה רובי מוגלסטון מבריסטול שבאנגליה - הוא ההוכחה לכך. 

בהיותה בת שנתיים בלבד אובחנה רובי בסרטן מסוג לימפומה - שתקף את התאים הגדולים בגופה, וגרם לרופאים לחשוב בטעות כי מדובר בדלקת פרקים. 

מצבה של הפעוטה הידרדר במהירות עד שהרופאים הצליחו לאבחן את הסרטן המתפשט, עד שביום בהיר אחד הוזמנו אחיה והוריה של רובי כדי להיפרד ממנה לתמיד. באותו יום רובי הייתה אמורה לעבור טיפול קשה במיוחד, שסיכויי ההחלמה ממנו - אפסיים. "הרופאים אמרו לנו שהדופק שלה גבוה במיוחד, ושהיא לא אוכלת כלום. המליצו לנו להביא את אחיה כדי שייפרדו ממנה", מספר אביה פול. 

 

רובי הקטנה כיום, כילדה בריאה לכל דבר רובי הקטנה כיום, כילדה בריאה לכל דבר

אלא שכנגד כל הסיכויים ממש - תוך שבוע מרגע קבלת הטיפול החל מצבה של רובי להשתפר פלאים, והיא הועברה ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה האונקולוגית הרגילה. 

זמן קצר לאחר מכן - הבריאה רובי לחלוטין. הסרטן נסוג מגופה, שיערה צמח בשנית והיום היא ילדה רגילה לכל דבר. "רובי היא הנס הפרטי שלנו", כותבת אמה של רובי, ניקולה. לדבריה, למרות החשש לאבד אותה לנצח, בתה היא ההוכחה לכך שניסים מתרחשים בכל יום, ורק צריך להאמין בהם. 

תגיות:החלמהסרטןנספעוטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה