מעניין

למרות שהמורים התלוננו: הילד שעושה אלפי דולרים, מציור על קירות מסעדות

הוא אומנם רק בן 10 אך ג'ו וואייל (מועסק היום כצייר שמתפרנס לא רע בכלל, מאיור על קירות של מסעדות - זאת למרות שהמורים בבית ספרו לא עודדו אותו להמשיך בשרבוטים, ואף התלוננו על כך

ג’ו על רקע אחת מיצירותיו ג’ו על רקע אחת מיצירותיו
אא

הוא אומנם רק בן 10 אך ג'ו וואייל (באנגלית: Whale) מועסק היום כצייר שמתפרנס לא רע בכלל, מאיור על קירות של מסעדות. 

בבית הספר, המורים שלו לא ממש עודדו אותו להמשיך בציור, ואף התלוננו על כך שהוא מעדיף לצייר מאשר להקשיב לשיעורים. בפתקים שקיבלו הוריו מהמורים, כולם התלוננו על כך שג'ו ממלא את ספרי הלימוד שלו בשרבוטים חסרי שחר וחסרי 'כבוד' לספרים, אך במקום להעניש אותו על התנהגות מזלזלת - הוריו בחרו למנף את כישרון הציור של בנם, ושלחו אותו לחוג אומנות. 

באופן מפתיע גילו הוריו של ג'ו כי חוג האומנות אמנם תורם לו הנאה, אך אינו 'משביע' את היצירתיות והדמיון הפורה שזכה בו - והחליטו לעשות מעשה: ג'ו ויתר על חוג האומנות לטובת לימוד אומנות אצל מורה פרטית - שהחליטה, ברשות הוריו של ג'ו, לפרסם את ציוריו המיוחדים בדף מיוחד שהוקם לצורך כך ברשתות החברתיות. 

בזכות הציורים בדף זה הלך שמעו של ג'ו לפניו, ועד מהרה פנו אליו בעלים של מסעדות מקומיות, שביקשו ממנו לבוא ולאייר את הקירות של המסעדה שלהן. בהתחלה, משימת הציור על הקיר הייתה קשה, אך ג'ו לא נתן לקושי הזה לנצח את תשוקתו לצייר, והמשיך ביתר שאת עד שהפך לצייר החביב על מסעדות באזור מגוריו. 

כעת אומרים הוריו כי "היה שווה לתת לילד להביע את עצמו בשרבוטים, כי הכינוי שג'ו קיבל מאז - 'ילד השרבוטים' - מקנה לו לא רק יוקרה וכבוד, כי אם גם כסף שאותו חוסכים הוריו עבורו ללימודי אמנות באקדמיה. 

אז בפעם הבאה שהילד מבקש לצייר על הקיר - תחשבו פעמיים לפני שאתם אומרים את ה'לא'. מי יודע, אולי בעתיד זה ישתלם לכם. 

תגיות:פיתוח האישיותציור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה