מעניין

השוטר הגיע ליום ההולדת של הילד המוחרם, וגילה שהוא חוגג לבד. ואז הוא עשה את זה 

שוטר הוזמן למסיבת יום הולדת של ילד בן תשע, אך הופתע לגלות שאף ילד מבית ספרו לא הגיע ושאין שום עוגת יום הולדת על השולחן. השוטר החליט לא לעבור על זה בשתיקה, ושימח את הילד בדרך משלו 

בעיגול: תומאס דניאלבעיגול: תומאס דניאל
אא

כשתומאס דניאל בן התשע מיהר לתחנת האוטובוס שלו בבוקרו של יום חורפי במיוחד - הוא לא חשב לרגע שמישהו צופה בו מעברו השני של הכביש. או יותר נכון, עוקב. היה זה השוטר אוסטין לינמה, ש'קלט' את מצוקתו של דניאל, שזה עתה פספס את האוטובוס לבית ספרו, ונאלץ לשוב על עקביו. מי יודע מה יחכה לו בבית? הרהר השוטר בינו לבין עצמו, רגע לפני שעצר את הניידת לצד דניאל, ושאל אותו אם הוא צריך עזרה. 

"כשראיתי ילד בן תשע עם תיק ענקי על הגב, רודף אחרי נהג אוטובוס שבכלל לא רואה אותו - הלב שלי כאב, והעיניים התמלאו בדמעות. ניסיתי לצפור לאוטובוס כדי שיעצור, אבל זה לא עזר", משחזר לינמה. 

תוך כדי צעידה לביתו, בין השניים התפתחה שיחה וכשדניאל סיפר לו שהוא מעולם לא פספס יום לימודים, "אפילו שלאמא שלי אין כסף לקנות אוטו ולהסיע אותי לבית הספר" - לינמה התרגש עוד יותר. כשהגיעו לביתו של דניאל, לינמה הציע לאמו להקפיץ את בנה לבית הספר, והיא הסכימה. 

בדרך, השיחה ביניהם המשיכה ותומאס סיפר לשוטר כי היום הוא חוגג את יום הולדתו התשיעי, ואף הזמין אותו למסיבת יום ההולדת בביתו - מיד אחרי גמר הלימודים. 

מה שתומאס לא סיפר ללינמה הוא שבמשך שנים הוא סובל מהצקות ובריונות בבית הספר, ושרוב התלמידים עושים עליו חרם. "אני לא יודע להסביר את מה שהרגשתי, אבל ידעתי שאני חייב להיות במסיבה של תומאס", שחזר לינמה, שאכן הגיע לבסוף לביתו בשעות אחר הצהריים - רק כדי לגלות שאף אחד מחבריו לכיתה לא הגיע למסיבה, ושאין שום עוגת יום הולדת על השולחן. 

"זה כאב לי מאוד לראות את זה, אבל ידעתי שאני לא הולך לעבור על זה 'בשתיקה' וכבר תכננתי איך אני הולך להפתיע את דניאל במסיבת יום הולדת שהוא לעולם לא ישכח - עם החברים שלי מהמשטרה".

וכך היה. 

יום למחרת התצייב לינמה בבית הספר של תומאס, עם יתר חבריו השוטרים. הם חיכו לו בסוף יום הלימודים, ונתנו לכל הילדים בבית הספר להבין - שהם כאן בשביל ילד אחד מיוחד, ילד אחד שהוא לבד בכל ימות השנה, אך לא היום. "זו הייתה הפתעה שהוא לא ציפה לה", משחזר לינמה בקול שמח. "אני וחבריי חיכינו לתומאס בכניסה לבית הספר עם עוגה, מתנות ואפילו להקה ששרה שירים במיוחד בשבילו".

במסיבה קיבל תומאס שקית ענקית מלאה בהפתעות וצעצועים שבני גילו אוהבים - ואפילו חולצה מיוחדת שעליה כתוב 'יום הולדת שמח, תומאס'. 

"בבית הספר יש הרבה ילדים ששמחים בשבילי בגלל אוסטין. הוא גיבור", אמר תומאס. "אני לעולם לא אשכח את יום ההולדת הזה", סיכם. 

תגיות:חרםמסיבהילדיםיום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה