5 נקודות למחשבה

תגיד, אתה בא למסיבה לכבודו של... היטלר?

לצערי, ישנם החוגגים את ה"חג" הזה מבלי לדעת אפילו למה. האם יעלה על הדעת לחגוג באירוע שנערך לזכרו של אדם שטבח באבותינו, באחינו ובעמנו?!

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שיעור בהיסטוריה: לפני כ-1700 שנה היה כומר, שנבחר לכהן כאפיפיור. הוא היה המנהיג הנוצרי הראשון אשר קיבל לידיו את הסמכות הרומאית להשליט את הנצרות בכוח הזרוע, ולמחות את כל אלו שכופרים בנצרות. הוא הפיץ את הנצרות באכזריות ובהרג רב של יהודים בכל רחבי האימפריה הרומית. בתקופתו, התחילה תקופת חושך לעם היהודי בגלות, תקופה אשר הגיעה לשיאה ברדיפות אכזריות ועלילות דם שנמשכו לאורך יותר מאלף שנה.

האם אתם יודעים מה שמו של אותו כומר?... "סילבסטר". האם השם מוכר לכם?

"סילבסטר" הוא הכינוי הנהוג בישראל לחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה ב-31 בדצמבר. תאריך זה נקבע על ידי הכנסייה הקתולית כיום זיכרון "קדוש" לכבודו של סילבסטר הנוצרי, המנהיג הראשון לתקופת הצוררים הנוצרים באלפיים השנים האחרונות.

לצערי, ישנם החוגגים את ה"חג" הזה מבלי לדעת אפילו למה. האם יעלה על הדעת לחגוג באירוע שנערך לזכרו של אדם שטבח באבותינו, באחינו ובעמנו?! אתה רותח כאשר ניאו-נאצים חוגגים את הולדתו של היטלר? אז מדוע תשתתף בחגיגות סילבסטר? סילבסטר היה אחד השונאים הגדולים של היהודים בכל הדורות!

נכון, אתה הולך למסיבה רק כדי לבלות ולהעביר זמן בצורה החביבה עליך אבל האם אין אתה בלי כוונה הופך, שלא בידיעתך, לשותף בחגיגות עבור אדם שטבח בעם היהודי? היעלה על דעתך להשתתף במסיבה לכבוד הולדתו של היטלר?

יום הסילבסטר הוא יום דתי נוצרי מובהק בעל אופי אלילי! אימוץ יום זה מהווה פגיעה בזכרם של היהודים בדורות הקודמים שמסרו נפשם על כך.

לידיעתכם...

מתכוונים לחגוג את השנה האזרחית? קודם תשמעו מי היה אותו סילבסטר. 2 דקות שאסור להחמיץ עם הרב זמיר כהן:

מה ליהודים ולמסיבת סילבסטר? הרב אהרון לוי מפתיע

האם מותר לחגוג סילבסטר, רק כי כולם חוגגים? חובה לצפות

תגיד, אתה בא למסיבה לכבודו של... היטלר? אל תחמיצו

תגיות:סילבסטרמסיבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה