כתבות מגזין

עדן הראל: "אני לא מרשה לילדים שלי להשתתף בתכניות, חוץ מאשר במקום אחד"

לרגל עלייתה של הסדרה החדשה 'מלון הברושים' לערוץ הידברות, מספרת עדן הראל על התפקיד המיוחד שקיבלה, על החוויות המעניינות, על הטקסטים שהיא (לא) לומדת ועל מה שהיא עונה לילדיה ששואפים גם כן להשתתף

אא

"לא הייתי צריכה לעבוד קשה כדי להתחבר לתפקיד, הרגשתי שהוא פשוט 'נבנה' עליי", אומרת עדן הראל בחיוך, כאשר היא מדברת על הסדרה החדשה בערוץ הידברות – 'מלון הברושים'. "שמי הוא עדן, ולמרות שיש כאלו שחושבים שהעדינות רחוקה ממני, אני יכולה להעיד שהיא קיימת. לכן הרגשתי שהתפקיד של מנהלת המלון המאופקת והאחראית מתאים לי. השותף שלי בבעלות על המלון הוא שותפי היקר לחיים – עודד, וגם עליו התפקיד די 'תפור'. הוא יותר היסטרי, נבהל כשדברים במלון אינם מתנהלים כשורה, אך בסופו של דבר משתדל לקחת אחריות באומץ ובנחישות. האמת היא שזה היה דווקא נחמד, להפוך, ולו לימים ספורים, להיות מנהלי מלון".

 

גם עבודה, גם חוויה

עדן ניצבת מאחורי דלפק המלון, הטלפונים מצלצלים, הלקוחות באים ומבקרים, ותוך כדי כך מתרחשים דברים לא כל כך פשוטים. כך למשל כאשר צור עומד לפתוח את החבילה של אחד האורחים, עליה מופיע כיתוב מבהיל: 'מתקף וירוס' – וירוס שמתגלה כקטלני ומסוכן.

או כאשר הטבח ברדוגו מכין מנה יוקרתית לאורחי המלון, אך ששון (הבובה הידועה) מפיל אותה על הרצפה. עודד כמובן מזדעק, ואילו עדן מנסה להרגיע: "אצלנו במלון זה כמו בבית, לא צועקים". תגובתו של עודד המדוכדך מהפסד של 250 שקלים: "אצלנו בבית דווקא צועקים לפעמים..."

שם, בינות לכיסאות הלובי המרופדים ולמעליות, מתרחשות להן ההרפתקאות, עם הרבה מתח והומור, עליהם אחראי בעיקר צור, חביב הקהל, המשמש בתפקיד פקיד הקבלה.

"הייתה חוויה מיוחדת להציג עם צור, ששון וברדוגו – כל אלו דמויות שהצגנו איתן בעבר לא מעט, וזה הפך את אווירת הצילומים למהנה ומיוחדת מאוד", מגלה עדן, "היה לנו ממש נחמד להשתתף בסדרה".

את מדברת במושגים של 'כיף' ו'נחמד'. אחרי כל כך הרבה שנים שאת עוסקת בתחום, את רוצה לומר לי שההשתתפות בתכניות האלו היא עדיין חוויה? זה לא הופך בשלב מסוים להיות רוטינה של עבודה?

"תופתעי לשמוע, אבל לא. קודם כל, לשחק זה תמיד כיף ויציאה מהשגרה, כי אני באה מעולם ההנחיה, וברוב התכניות אני משמשת כמנחה. כאן, בסדרה החדשה, אני משחקת, ומאוד נהנית מהדמות שנכנסתי לתוכה. בנוסף, כפי שכבר ציינתי – החברה שסביבנו מאוד נעימה וכל המשתתפים הם אנשים יקרים ואיכותיים, ויותר מהכל – הטקסטים נקיים ואני מרגישה זכות של ממש להפוך אותם להצגה.

"כשחזרתי בתשובה אמרתי לעצמי שיש דברים שאיאלץ לוותר עליהם, ואחד מהם היה תחום המשחק. לשמחתי העצומה גיליתי מעט לאחר מכן את ערוץ הידברות המהמם שהוכיח לי כי אני לא חייבת לוותר על החלומות שלי. הערוץ הוא כל כך נקי ומכבד את חוקי ההלכה. כפי שציינתי – זו זכות עבורי לעבוד בו".

אפרופו טקסטים, האם את מסוג השחקנים שמשננים בחריצות רבה את הטקסטים עשרות פעמים לפני הצילומים?

עדן צוחקת למשמע השאלה. "מי שעובד בסדרה יודע שאני בלתי נסבלת בנושא וכמעט לא לומדת את הטקסטים. אני פשוט מצליחה איכשהו לאלתר ובעיקר להחביא את הטקסטים במיקומים טובים, בהם אוכל להציץ במשך הצילומים, מבלי שאף אחד יגלה זאת. אגב, עודד לעומתי מוכשר הרבה יותר, הוא יודע די טוב ללמוד בעל פי. אני חלשה ממנו בעניין".

ומה עם ששת ילדיכם? גם הם היו שותפים בהפקת הסדרה החדשה?

"הילדים שלנו צפו יחד אתנו בשני הפרקים הראשונים בסדרה, והם מאוד אהבו, התחברו והתלהבו. הם מקווים מאוד שיזמינו אותם להשתתף בהמשך גם כן באחד הפרקים".

אם יזמינו אותם – את תאשרי?

"הילדים שלי מאוד אוהבים להציג, אבל הם יודעים שיש גבולות ואני מאשרת להם להשתתף אך ורק בערוץ הידברות, כי הוא ערוץ נקי. במקומות אחרים אני לא מרשה להם, והם יודעים את זה".

 

מאחלת לכל זוג

הפרקים הראשונים בסדרת 'מלון הברושים' הוקרנו בימות החנוכה וזכו לרבבות צפיות. "השאלה העיקרית שאני נתקלת בה היא – 'באיזה מלון מדהים צילמתם? אנחנו גם רוצים להגיע לשם'", אומרת עדן וצוחקת. "אבל האמת היא שהכל צולם באולפני הידברות. אנשי ההפקה והתפאורה הקימו שם מבנה שנראה ממש כמו מלון, עם השקעה עצומה ותפאורה יקרה ומיוחדת. בכלל, האולפנים בפתח תקווה מתקדמים במיוחד ובכל פעם מחדש אני מופתעת מגודל ההשקעה של הערוץ".

אגב, עדן גם מציינת כי מבחינתה חלק מההנאה בהשתתפות בסדרה הייתה בנסיעות המשותפות שלה ושל עודד. "זה דבר שאני יכולה לאחל לכל זוג – להיות יחד במשך שעות כל כך ארוכות ביום ולהופיע במופע משותף. אגב, יש לנו גם מופע שאנו מסתובבים אתו בכל הארץ ונקרא '(לא) רואים עין בעין' – זה מופע בו אנו בעיקר צוחקים על עצמנו. ההופעה הקרובה שלו היא ב'בית ציוני אמריקה' בתל אביב, ביום שני הקרוב. זו גם הזדמנות עבורנו להיות יחד".

אתם מצרפים לפעמים גם את ילדיכם למופעים?

"לא, עד כאן. המופעים הם בערב, ואנו יוצאים אליהם לבד. בשבוע האחרון לעומת זאת, בזכות חג החנוכה, היינו עם הילדים במשך כל הימים בשעות הבוקר. מאוד נהנינו מכך ולא חיפשנו סוגי תעסוקה אחרים. אמנם כשיצאנו ללונה פארק ולמקומות שונים זיהו אותנו וניסו לפנות אלינו, אבל זה לגמרי לא פגע בהנאתנו. הדבר היחיד שחשוב לנו הוא לייצר כמה שיותר משפחתיות, ובזה אנו מתמקדים".

 

תגיות:עדן הראלתכנית ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה