חדשות בארץ

רקטה נורתה לעבר עוטף עזה, צה"ל תקף ברצועה

לוחמי כיפת ברזל יירטו רקטה ששוגרה הלילה מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף. בתגובה לירי, צה"ל תקף אתר לייצור אמצעי לחימה של חמאס. מתאם פעולות הממשלה בשטח הודיע על צמצום מרחב הדיג ברצועה לעשרה מיילים ימיים

(צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)(צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה (חמישי) בשעה 02:33 בעיר שדרות וביישוב איבים שבעוטף עזה. מצה"ל נמסר, כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל, והוא יורט על ידי לוחמי כיפת ברזל. למרכז הרפואי ברזילי באשקלון פונו 2 נפגעים משדרות – נפגע חרדה, ואישה שנפגעה בעת ריצה למרחב המוגן. מצבם של שני הפצועים מוגדר קל.

בתגובה לירי הרקטה, תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר לפנות בוקר אתר לייצור אמצעי לחימה של חמאס בצפון רצועת עזה. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע על צמצום מרחב הדיג ברצועה לעשרה מיילים ימיים, החל מהבוקר ועד להודעה חדשה. "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל", נמסר בהודעת דובר צה"ל.

שלשום ניסה מחבל חמוש לחדור מדרום הרצועה לשטח ישראל. תצפיות של צה"ל זיהו אותו, כשהוא מתקרב לגדר המערכת. כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר המחבל. מצה"ל נמסר כי "זוהתה פגיעה", וככל הנראה המחבל נהרג. בתקרית לא היו נפגעים לכוחות צה"ל.

לפני כעשרה ימים שיגרו הפלסטינים שלוש רקטות לעבר שדרות ומרחב עוטף עזה. שלושת השיגורים יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. בתגובה לירי, תקף צה"ל מספרי יעדי טרור ברצועה, ביניהם מחנה צבאי של חמאס, שכלל מחסנים, משרדים ועמדות שמירה. בנוסף, הושמדה עמדה צבאית השייכת לכוח הימי של ארגון הטרור בצפון הרצועה.

תגיות:כיפת ברזלחמאסרצועת עזהרקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה