חדשות בארץ

בני בגין: נתניהו צריך להתפטר

השר וחבר הכנסת לשעבר, בני בגין, קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו, והטיל עליו את האחריות למשבר הפוליטי המתמשך: "הוא לא נהג כהלכה כאשר לא השיב את המנדט לנשיא"

בני בגין (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)בני בגין (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

השר וחבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, בני בגין, קרא הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו על ידי היועץ המשפטי לממשלה. "חלקים בציבור מתייחסים לכתב האישום כאילו קצת גשם הרטיב את המעיל, או חלילה כוס תה רותח נשפכה על המכנסיים", אמר בריאיון לאפי טריגר בגלי צה"ל. "איש ציבור בתפקיד חשוב, בייחוד בתפקיד הרם של ראש הממשלה, לא יכול להמשיך ככה כאילו כלום. לא ניתן לקבל מצב, שבו ראש ממשלה מכהן עם כתב אישום על גבו".

בגין ציין, כי מעבר למצב המשפטי הסבוך בנוגע להמשך כהונתו של נתניהו, "יש היבט ציבורי, חברתי וחינוכי". הוא תקף את ראש הממשלה על שלדבריו "טפל האשמות שקר על רשויות אכיפת החוק", כאשר טען כי הגשת כתב האישום מהווה "ניסיון להפיכה שלטונית". בגין הוסיף, כי "אלה עלילות כזב, והנציגים של נתניהו עוד מהדהדים את השקרים האלה".

את האחריות לפלונטר הפוליטי המתמשך הטיל בגין באופן בלעדי על ראש הממשלה: "אנחנו מצויים קרוב לשנה במערבולת הזו. נתניהו, בהיותו ראש ממשלה, יזם את הבחירות המוקדמות. הוא לא נהג כהלכה, כאשר נכשל בניסיון להרכיב את הממשלה ולא השיב את המנדט לנשיא המדינה. לא חושב שיש כאן איזו חידה או מסתורין".

כזכור, לפני הבחירות הקודמות בחודש ספטמבר, הבהיר בנו של מנהיג הליכוד המנוח, מנחם בגין, כי אין בכוונתו להצביע להצביע לליכוד, וזאת לדבריו בשל התנהלותה של המפלגה: "בשנים האחרונות נדמה לי לפעמים שהנהגת הליכוד משקיעה מאמץ ניכר כדי להקשות עליי לתמוך בליכוד, ובחודשים האחרונים אפילו מונעת ממני להצביע עבור הליכוד בבחירות. זה בלתי אפשרי. אי אפשר להמשיך להתנהג כך ולצפות גם לפרס. אני מכיר עוד כמה אנשים, שההתנהגות הזו ממאיסה עליהם את הרעיון של הצבעה עבור הליכוד. צריך להיות מחיר להתנהגות כל כך שחצנית, יהירה, גסה ובוטה".

תגיות:בני בגיןבחירות 2020בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה