חדשות בארץ

הפריימריז בליכוד: חיים כץ יתמוך בגדעון סער

יו"ר מרכז הליכוד, חיים כץ, צפוי להודיע על תמיכה במועמדותו של גדעון סער לראשות הליכוד. חברת הכנסת אתי עטיה, המקורבת לכץ, הודיעה על תמיכתה בסער, שישיק מחר את הקמפיין שלו באופן רשמי בכנס באור יהודה

סער (צילום: פלאש 90)סער (צילום: פלאש 90)
אא

חברת הכנסת אתי עטיה (הליכוד) הודיעה היום (ראשון) על תמיכתה במועמדותו של גדעון סער בבחירות המקדימות לראשות הליכוד, שיתקיימו ביום חמישי הבא. עטיה הצטרפה בכך לחברי הכנסת יואב קיש ומיכל שיר, שהודיעו על עמידתם לצדו של סער.

עטיה נחשבת מקורבת ליו"ר מרכז הליכוד, חבר הכנסת חיים כץ, לשעבר יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית. כץ, הנחשב לאחד מגדולי הפוקדים בליכוד, צפוי להודיע בימים הקרובים על תמיכתו בסער – בשורה מעודדת מבחינתו של בכיר הליכוד, המתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

"בבחירות לראשות תנועת הליכוד אתמוך בחבר הכנסת גדעון סער", כתבה עטיה בטוויטר. "אני מעריכה מאוד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ותרומתו למדינה. עם זאת, אני מאמינה שבמצב הפוליטי הקיים – היחיד שיכול לחזק את הליכוד, להחזיר בוחרים, לאחד את העם ולהרכיב ממשלה זה חבר הכנסת גדעון סער".

מוקדם יותר היום, הודיעו ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, וחברת הכנסת לשעבר, נורית קורן, על הצטרפותם למחנה תומכי סער. סער ישיק מחר באופן רשמי את הקמפיין שלו, בכנס באור יהודה. עד כה הוא זכה בעיקר לתמיכת ראשי סניפים של הליכוד וראשי רשויות מקומיות ברחבי הארץ המכהנים מטעם המפלגה.

נתניהו קיים אמש כנס פריימריז בבית שמש, בביתה של חברת הכנסת קטי שטרית. ראש העיר ירושלים לשעבר, ניר ברקת, הודיע במהלך הכנס על תמיכתו בראש הממשלה, והצטרף בכך לרוב השרים וחברי הכנסת של הליכוד. נתניהו זוכה לתמיכתם של השרים ישראל כץ, מירי רגב, דודי אמסלם, יואב גלנט, אמיר אוחנה, יובל שטייניץ, יריב לוין, זאב אלקין, גילה גמליאל, אופיר אקוניס, צחי הנגבי, משה כחלון ואלי כהן. אליהם הצטרפו סגני השרים אבי דיכטר וציפי חוטובלי, יו"ר הסיעה מיקי זוהר, דוד ביטן, שלמה קרעי וחברי כנסת נוספים. בין בכירי הליכוד נותרו עדיין על הגדר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן.

סער קרא אמש לנתניהו להתייצב מולו לעימות פוליטי. "אני חושב שמגיע לחברי הליכוד לשמוע גם תוכן, מה כל אחד מציע. אני חושב שזה הוגן, כמו שקיים בכל העולם המערבי", אמר סער בריאיון לחדשות 13. "אני אתאים את עצמי ללוח הזמנים של נתניהו".

שר התקשורת אמסלם דחה הבוקר את קריאתו של סער לעימות עם נתניהו. "אני חושב שמבחינת סער, זו הצעה שמשפילה את ראש הממשלה. זו בדיחה", אמר בריאיון לכאן ב'. הוא הוסיף, כי "רוב מתפקדי הליכוד ומצביעיו רוצים בפער עצום את ראש הממשלה. הפער בין נתניהו וסער עצום – מדובר בהבדל בין מרצדס לסוסיתא".

סער, שעלה לאחר מכן לשידור, הגיב על דבריו של אמסלם: "אם המרצדס מידרדרת לתהום בלי בלמים – עלה על הסוסיתא ותגיע איתה לפסגה. סקרי דעת הקהל מוכיחים, שאם נלך באותה דרך – נפסיד. אני מסכים עם אמסלם בנקודה אחת – תוצאות הפריימריז יקבעו את תוצאות הבחירות. בחירה בנתניהו תביא את השמאל לשלטון, בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד". מאוחר יותר החליף סער את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר לפרסומת למכונית הישראלית הוותיקה, עם הסיסמה "סוסיתא קנית לא טעית".

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודחיים כץבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה