חדשות בארץ

השר אמסלם: "ההבדל בין נתניהו לסער – כמו בין מרצדס לסוסיתא"

שר התקשורת דודי אמסלם אמר כי סיכוייו של גדעון סער לנצח את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד "נמוכים עד לא קיימים". הוא דחה את קריאתו של סער לנתניהו להגיע לעימות מולו: "הוא יכול להציע גם תצוגת אופנה". סער: "המרצדס מידרדרת לתהום בלי בלמים"

אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

שר התקשורת דודי אמסלם (הליכוד) אמר הבוקר (ראשון) כי סיכוייו של גדעון סער לנצח את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד "נמוכים עד לא קיימים". בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב', אמר אמסלם כי "רוב מתפקדי הליכוד ומצביעיו רוצים בפער עצום את ראש הממשלה. הפער בין נתניהו וסער עצום – מדובר בהבדל בין מרצדס לסוסיתא".

אמסלם הדגיש, כי סער הוא "איש ראוי ומועמד ראוי", אולם הוסיף: "יש פה ראש ממשלה שלטעמי הביא את מדינת ישראל לגבהים הכי גבוהים שידעה מדינת ישראל. לראש הממשלה ניסיון עצום ומעמד בינלאומי חסר תקדים, שמחזק את מדינת ישראל. אני מקווה שראש הממשלה יקבל את האמון של מתפקדי הליכוד, ונתקדם קדימה".

בנוגע לקריאתו של סער אמש לנתניהו להגיע לעימות מולו, אמר אמסלם: "הוא יכול להציע גם תצוגת אופנה. זה קשקושים. מתי ראיתם עימות במדינת ישראל בעשרים השנים האחרונות? אני חושב שמבחינת סער, זו הצעה שמשפילה את ראש הממשלה. זו בדיחה".

סער, שעלה לאחר מכן לשידור, הגיב על דבריו של אמסלם: "אם המרצדס מידרדרת לתהום בלי בלמים – עלה על הסוסיתא ותגיע איתה לפסגה. סקרי דעת הקהל מוכיחים, שאם נלך באותה דרך – נפסיד. אני מסכים עם אמסלם בנקודה אחת – תוצאות הפריימריז יקבעו את תוצאות הבחירות. בחירה בנתניהו תביא את השמאל לשלטון, בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד".

מוקדם יותר הבוקר, אמר חבר הכנסת יואב קיש כי קריאתו של סער לעימות היא "נכונה ובסיסית" ומחזקת את הליכוד. קיש, המשמש כראש מטה הקמפיין של סער בפריימריז, אמר בריאיון לאריה גולן בכאן ב' כי הוא מקווה שנתניהו "לא ינסה להימנע או לחמוק מכך". יממה לפני השקת הקמפיין הרשמי של סער לבחירות המקדימות, טען קיש כי בנוסף אליו ולחברת הכנסת מיכל שיר, יכריזו שמות נוספים בליכוד על תמיכתם במועמדותו של סער: "אני נותן לאנשים להודיע כל אחד בזמנו. זה נושא מאוד רגיש, עם הרבה לחצים".

בתוך כך, נתניהו קיים אמש כנס פריימריז בבית שמש, בביתה של חברת הכנסת קטי שטרית. ראש העיר ירושלים לשעבר, ניר ברקת, הודיע במהלך הכנס על תמיכתו בראש הממשלה. "תנועת הליכוד תמיד הייתה בית שמכבד את המנהיגות שלו. כעת, בגלל אמביציות אישיות, מנסים לפלג ולפגוע בנו מבית ומחוץ, ומולם אנו צריכים לעמוד יחד כאיש אחד בלב אחד", כתב לאחר מכן בטוויטר. "בעשור בו עמדתי בראשות העיר ירושלים, עבדתי יחד עם ראש הממשלה בשותפות מלאה למען העיר ולמען מדינת ישראל. אני מאמין בכל לבי שבעת הזו, הוא המנוסה ובעל הכישורים הגבוהים ביותר להנהיג את המדינה האהובה שלנו".

רוב השרים וחברי הכנסת של הליכוד הודיעו בימים האחרונים על תמיכתם בראש הממשלה. בנוסף לברקת ואמסלם, תומכים בנתניהו השר ישראל כץ, שמונה לראש מטה הקמפיין, השרה מירי רגב, וכן השרים יואב גלנט, אמיר אוחנה, יובל שטייניץ, יריב לוין, זאב אלקין, גילה גמליאל, אופיר אקוניס, צחי הנגבי, משה כחלון ואלי כהן. אליהם הצטרפו סגני השרים אבי דיכטר וציפי חוטובלי, יו"ר הסיעה מיקי זוהר, דוד ביטן, שלמה קרעי וחברי כנסת נוספים. בין בכירי הליכוד נותרו עדיין על הגדר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן.

תגיות:גדעון סערהליכודדודי אמסלםבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה