חדשות בארץ

בשורה להורי הילדים בבני ברק: קייטנות חנוכה בגנים – בסבסוד העירייה

עיריית בני ברק החליטה: קייטנות חנוכה בגני הילדים יפעלו השנה בימי החנוכה בסבסוד העירייה

  • י"ז כסלו התש"פ
(צילום: Nati Shohat/Flash90)(צילום: Nati Shohat/Flash90)
אא

ביוזמת ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, קייטנות חנוכה בגני הילדים יפעלו השנה בימי החנוכה בסבסוד עיריית בני ברק.

הקיטנה תפעל בימים שלישי, רביעי, חמישי בין התאריכים כ"ו-כ"ח כסלו (24-26.12.19) בין השעות 8.30-13.30. בעלות סמלית של 50 שקלים בלבד.

כזכור, השנה, בשל אי כינונה של הממשלה, אין תקציב ממשרד החינוך למימון קייטנות חנוכה בגני הילדים, כפי שהיה בשנים הקודמות. למרות זאת החליט ראש העיר בני ברק כי ילדי הגנים העירוניים, וכן גני החינוך המיוחד, כי העירייה תפעיל מכיסה את הקייטנות, כשעל ההורים נותר לשלם מחיר מוזל של 50 שקלים בלבד לכל ימי החנוכה.

כן הודיע ראש העיר כי העירייה תממן גם את כל מערך הפעלת ההסעות לגני החינוך המיוחד בימי החנוכה.

מעיריית בני ברק נמסר שפתיחת הקייטנות מותנית במספר הנרשמים, ולכן אם לא יהיו מספיק נרשמים, יצורפו מספר גנים לקייטנה אחת. הרישום הותנה בתשלום מראש ובקבלת מספר אישור לאחר הרישום. לא מתאפשר רישום לאחר סיום מועד הרישום. כן מציינת העירייה כי אין אפשרות לבטל השתתפות ולקבל החזר כספי לאחר הרישום.

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין אמר: "בעיריית בני ברק ובמחלקת גני הילדים שבאגף החינוך, ממשיכים ביתר שאת במטרה לשפר ולייעל את מערכת החינוך הטובה ביותר, ולהיטיב עם ההורים וילדיהם, ולספק מענה חינוכי עשיר ומגוון גם בימי החנוכה הבעל"ט. לא התחשבנו בחסמים שנוצרו עקב היעדר תקציבים כאלו ואחרים ויצאנו בבשורת הקיטנות לילדי הגנים העירוניים. נמשיך לעשות הכל למען עתיד החינוך בעיר התורה".

מנהל מחלקת גני ילדים, הרב יוסף סטל ציין כי "המאמץ הכרוך בהפעלת הקייטנות באופן עצמוני ללא תמיכה של משרד החינוך, שווה בשביל לתת שירות אמיתי לתושבים ולהורי הילדים היקרים שיוכלו להמשיך בשגרה גם בימי החנוכה".

תגיות:קייטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה