חדשות בארץ

מרכז הליכוד אישר: ההתמודדות בין נתניהו וסער – ב- 26 בדצמבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו וגדעון סער יתמודדו ביניהם על ראשות הליכוד בבחירות המקדימות, שייערכו בעוד שבועיים. מוקדם יותר, הנחה נתניהו את חבר הכנסת דוד ביטן שלא לקדם את יוזמתו לביטול הפריימריז

סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

מרכז הליכוד אישר הערב (חמישי), כי הבחירות המקדימות לראשות המפלגה יתקיימו ביום חמישי בעוד שבועיים – ב- 26 בדצמבר. מול יו"ר המפלגה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יתמודד חבר הכנסת גדעון סער.

מוקדם יותר היום, נמסר ממטה הפריימריז של ראש הממשלה, כי נתניהו הנחה את חבר הכנסת דוד ביטן שלא לקדם את יוזמתו לביטול הפריימריז, וזאת לאחר שביטן אסף למעלה מ- 800 חתימות של חברי מרכז, במטרה לדרוש הצבעה חשאית לביטול ההתמודדות על ראשות המפלגה. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית, וחבריה יחליטו מי ינהיג אותה. ראש הממשלה נתניהו בטוח שיזכה באמונם הסוחף", נאמר בהודעה.

על פי הדיווח הבוקר בכאן חדשות, סער נפגש עם השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, וביקש את תמיכתו, וזאת במסגרת מאמציו לחזק את בסיס הכוח שלו לקראת הפריימריז. עד כה, יואב קיש ומיכל קיש הם היחידים מבין חברי הכנסת של הליכוד שהודיעו על תמיכתם בסער, זאת בנוסף לראשי סניפים של המפלגה וראשי רשויות מקומיות ברחבי הארץ המכהנים מטעמה. סער טען אתמול, כי לאחר ההודעה הרשמית על מועד הפריימריז, יודיעו חברי ליכוד נוספים על תמיכתם בו. מעברו השני של המתרס – כתב ישראל היום, יהודה שלזינגר, דיווח כי נתניהו יערוך מחר, בבית ראש הממשלה בירושלים, כנס עם עשרות ראשי רשויות וסניפים של הליכוד.

בריאיון הבוקר בכאן ב', אמר סער כי הוא זוכה לתמיכה רבה בקרב ראשי רשויות מקומיות מטעם הליכוד, וטען כי "עובדי מדינה" מפעילים עליהם "לחצים מטורפים וברוטליים" כדי להניא אותם מתמיכה פומבית במועמדותו: "למרות זאת, רבים באים באומץ לב ותומכים בי". הוא דחה את הטענות כי הוא חסר ניסיון ואינו מתאים לעמוד בראשות הממשלה. לדבריו, "אלו ססמאות של אנשים שמבקשים לשכנע את הציבור שיש רק אדם אחד שיכול לעמוד בראש המדינה. הלוואי שהייתה לי תקשורת מלטפת כמו לראש הממשלה. אינני מכיר עוד פוליטיקאי אחד במדינת ישראל, שיש כל כך הרבה עיתונאים שמהדהדים את המסרים שלו. הכל כדי ליצור מצב שיש רק אופציה אחת".

"המערכת הפוליטית בישראל ירדה לשפל המדרגה", הוסיף סער. "מרגע זה, הדבר היחיד שחשוב הוא לעצור את ההידרדרות. שתקום כאן ממשלה שתטפל בבעיות של האזרחים, שנאחד את העם במקום להרחיב את הקרעים בכל קמפיין בחירות. אני יכול לעשות זאת, ולמרבה הצער ראינו, ואנחנו רואים, שראש הממשלה אינו יכול לעשות זאת. לכן הקמפיין שלי הוא קמפיין של אין ברירה". סער הצהיר, כי "האפשרות היחידה בדינמיקה הקיימת היא למסור את השלטון בהתנדבות לצד השני. מי שמעדיף לעצור על פי תהום – יתמוך בי".

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה