חדשות בארץ

סער נגד נתניהו: "את עתיד יו"ש יש להבטיח במעשים ולא בדיבורים"

בכיר הליכוד גדעון סער דחה את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שטען כי התקשורת "מהללת ומאתרגת" אותו כדי ש"בסופו של דבר הוא יפרע את החשבון ויביא לה את הסחורה. הסחורה היא יהודה ושומרון"

סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) הגיב בצהריים (ראשון) על דברים שאמר הבוקר ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהם טען כי התקשורת נותנת גיבוי לסער כדי לקדם נסיגות מיהודה ושומרון.

"את עתיד יהודה ושומרון יש להבטיח במעשים ולא בדיבורים", כתב סער בטוויטר, ופירט: "להפסיק את ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C (הנמשכת שנים באין מפריע). לפנות את ח'אן אל אחמר (אחרי אינספור דחיות). להחיל ריבונות ישראלית על שטחי ההתיישבות שלנו (בהתאם להחלטת מרכז הליכוד מלפני שנתיים)".

בנאום שנשא בוועידת מקור ראשון לכלכלה, חברה וחדשנות, המתקיימת בירושלים, תקף נתניהו את כלי התקשורת ואת סער, שהצהיר על כוונתו להתמודד מולו בפריימריז לראשות הליכוד: "בשמאל מבינים שאם יפילו אותי הם יפילו את הימין. שימו לב לתופעה הזאת – את מי התקשורת השמאלנית תוקפת, ואת מי היא מהללת? את מי שהיא מהללת ומאתרגת, בסופו של דבר הוא יפרע את החשבון ויביא לה את הסחורה. הסחורה היא יהודה ושומרון. זה כלל פשוט מאוד שכבר הוכח בעבר".

"היום קיבלתי הצעה נוספת בעיתון הארץ. אחד הכתבים שם אומר, שהוא מוכן לאתרג את נתניהו אם הוא יהיה מוכן לעקור יישובים. תודה רבה, אני מוותר על האיתרוג, אני לא אעקור אף יישוב, אף מתיישב – אף אחד. אני אמשיך לעמוד על שלי, אבל זכרו מה שאמרתי. את מי שהאברמוביצ'ים מהללים ומאתגרים, סופו שייתן את הסחורה של יהודה ושומרון".

דבריו של נתניהו כוונו גם לעבר גורמים בציונות הדתית, שקראו בימים האחרונים לסיום כהונתו, בשל כשלונו להקים ממשלה, ולבחירת מנהיגות חדשה לליכוד, שתוכל להגן על האינטרסים של הימין: "אני לא מדבר רק על הכרת הטוב. אני מדבר על הכרת האינטרס האישי. מי שמבקע את המחנה שלנו – בעצם מפקיר בעת הזאת את יהודה ושומרון, כי ההגנה על יהודה ושומרון הייתה ותהיה נדבך יסוד במדיניות שאני מוביל, ואני מתכוון להמשיך להוביל".

חבר הכנסת יואב קיש הודיע אמש על תמיכתו בגדעון סער, בפריימריז לראשות הליכוד שצפויים להתקיים במידה והכנסת תפוזר ואזרחי ישראל יילכו שוב לקלפיות. "אני עוסק בשמירה על שלטון הימין, ואיך שומרים את מדינת ישראל מללכת לתהום", אמר בריאיון ל"פגוש את העיתונות" בחדשות 12. אנחנו תקועים. אנחנו רואים שנתניהו, עם כל האהבה שיש אליו, לא מצליח לצאת מהפלונטר זה. זה לא יהיה יותר טוב. אנחנו עוד נתגעגע לימים של ה- 55, ונמסור את השלטון לשמאל על מגש של כסף. אסור לעשות את זה, והיחיד שיכול להוציא אותנו מהמצב הזה הוא גדעון סער".

תגיות:גדעון סערבנימין נתניהובחירות 2020יהודה ושומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה