חדשות בעולם

שיטת המנהרות הועתקה לאירופה: כך נתפסו 44 מסתננים מסרביה להונגריה

שיטת ההסתננות של מהגרים באירופה עולה שלב: משטרת הונגריה גילתה לאחרונה שתי מנהרות סודיות של מסתננים בלתי חוקיים, שהיגרו מסרביה להונגריה

מבט על המנהרה הכי ארוכה של חיזבאללה (צילום: באזל עוינת, פלאש 90)מבט על המנהרה הכי ארוכה של חיזבאללה (צילום: באזל עוינת, פלאש 90)
אא

שיטת ההסתננות של מהגרים באירופה עולה שלב: משטרת הונגריה גילתה לאחרונה שתי מנהרות סודיות של מסתננים בלתי חוקיים, שהיגרו מסרביה להונגריה. 

44 מהגרים נתפסו בזמן אמת כשעברו באחת המנהרות, הסמוכה לכפר אשוטהלום. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, מדובר במנהרות מסוכנות ביותר בעומק של כשישה מטרים מתחת לאדמה, שנבנו ללא תמיכה של קורות, למקרה של קריסה. שיטה זו נועדה לעקוף את המחסום שהציבו רשויות הונגריה בשנת 2015, כאשר החל גל ההסתננות ממדינות ערב ומאפריקה, לאירופה. 

הונגריה שביקשה לחסום את גישתם של הפליטים מבקשי המחסה והעבודה בתוכה, הציבה גדרות תיל בגבולות, אך כאמור שיטה זו של המסתננים הצליחה לעקוף גם אותם. 

עוד עולה כי אורך המנהרה השנייה, שסופה בכפר צ'יקריה, עומד על 21.7 מטרים סך הכל, אך בה ככל הנראה טרם נעשה שימוש. מחקירה ראשונית התברר כי זה כמה שבועות שהאחראיים על בניית המנהרה עמלים עליה, אך רשויות הונגריה לא עלו על המנהרה בשל העובדה שחפירתה התבצעה באזור של צמחייה סבוכה. 

 

תגיות:הונגריהסרביההסתננות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה