מעניין

"אגדל אותו כמו שהוא": תינוק בעל שני ראשים ושלוש זרועות, נולד בהודו

רשתות התקשורת בהודו רוקחות עם שלל ידיעות על תינוק מיוחד שנולד השבוע לבני הזוג בביטה וג'סוונט סינג' אהירוו - תינוק סיאמי בעל שני ראשים ושלוש זרועות

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

רשתות התקשורת בהודו רוקחות עם שלל ידיעות על תינוק מיוחד שנולד השבוע לבני הזוג בביטה וג'סוונט סינג' אהירוו - תינוק סיאמי בעל שני ראשים ושלוש זרועות. 

תאומים סיאמיים שנקראים גם 'תאומים שלובים' הוא כינוי לזוגות תאומים שנולדים מחוברים זה לזה בחלקי גופם השונים. השם 'סיאמי' נחקק על שם המקרה הראשון של תאומים מסוג זה - אנג וצ'אנג בנקר שנולדו בסיאם בין השנים 1811-1874, והפכו למפורסמים הודות למקצוע הייחודי שבחרו להם בבגרותם למרות מצבם הרפואי - אמני קרקס. 

תופעה זו מתרחשת כאשר בביצית אין הפרדה בין תאי הנבט לאחר ההפריה, ועד כה נוצרו תאומים סיאמיים שמחוברים במותניהם, בגולגלתם, בגבם, ובאיברים פנימיים כמו הלב ומערכת העיכול. 

היולדת הטרייה סיפרה כי ברגע הראשון שהביטה בתינוקה וראתה מה יצא מרחמה, התעלפה ואמרה כי מדובר בעונש. "כשהאחיות נתנו לי להחזיק את התינוק שלי, הרגשתי רגשות מעורבים", היא מספרת לכלי התקשורת. לדבריה, כשהסירו את השמיכה שעטפה את התינוק היא נדהמה. "ראיתי שלילד הבכור שלנו יש שני ראשים ושלוש ידיים. רצינו תינוק בריא, אבל האל ביקש להעניש אותנו, אני לא יודעת למה". בעלה ג'סוונט לעומת זאת, סיפר כי בכוונתו לגדל את הילד, ולא לעזוב אותו. "זה התינוק שלי ואני אגדל אותו כמו שהוא", אמר. 

תגיות:חדשות בעולםהודותינוקמוטציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה