חדשות בארץ

"ליברמן, חרדים הם גם יהודים, הסתה נגדם היא כמו הסתה נגד יהודים בחו"ל"

יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הכנסת יעקב אשר, תקף את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, והאשימו בהסתה נגד החרדים, כאשר השווה בינם לבין הציבור הערבי: "שר החוץ לשעבר השתמש באותה דיפלומטיה ארסית מתוחכמת בה נוהג מנהיג האופוזיציה באנגליה, ג'רמי קורבין"

  • כ"ט חשון התש"פ
אשר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אשר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הכנסת יעקב אשר, מתח היום (רביעי) ביקורת חריפה על יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, והאשימו בהסתה מסוכנת נגד הציבור החרדי.

דבריו של אשר נאמרו במהלך דיון במליאת הכנסת, בעקבות הצעה דחופה לסדר היום שהגיש יחד עם יו"ר סיעת ש"ס, יואב בן צור, בנושא התגברותם של מקרי האנטישמיות בעולם. בתחילת דבריו ציין אשר את ההתנכלות ליהודים והפגיעה החמורה בסמלי דת בעולם, וטען כי בהקשר זה על נבחרי הציבור בארץ לתת "דוגמה אישית" כדי למנוע את התרחבותה של התופעה המסוכנת.

"אחת ההתבטאויות המקוממות של מנהיג האופוזיציה באנגליה, ג'רמי קורבין, הייתה כשהשווה בלשון דיפלומטית מתוחכמת בין מדינת ישראל לארגון הטרור דאע"ש", הוסיף אשר. "מה בסך הכל הוא אמר? 'חברינו היהודים אינם אחראים לפעולות של ממשלת ישראל, כפי שחברינו המוסלמים אינם אחראים לפעולות של ארגון דאע"ש'".

"זו דיפלומטיה של הסתה והשוואה בין טרוריסטים ליהודים, אבל בצורה מתוחכמת", הבהיר יו"ר דגל התורה. "אבל אני שואל: איך אפשר לבוא בטענות לקורבין, כאשר כאן בארץ ישראל, שר החוץ לשעבר – שאף חווה בילדותו גילויי אנטישמיות נגד יהודים – אחראי לקמפיין שהוא עומד בראשו, שהופך ציבור שלם לגיס חמישי ומחבר אליו גם את הציבור החרדי, האנטי-ציוני כלשונו, והכל בנשימה אחת".

"חיבור הדברים יחד, בדיוק לפי שיטת קורבין, פירושו שגם הציבור החרדי הוא עצמו גיס חמישי. באותה דיפלומטיה ארסית, שנוהג בה קורבין, השתמש גם שר החוץ לשעבר של מדינת ישראל. הוא הציג במסיבת עיתונאים את קמפיין הבחירות 'ליברמן לא דופק חשבון לחמאס', ובאותה נשימה 'ליברמן לא דופק חשבון לחרדים'. זו דיפלומטיה מתוחכמת של הסתה נגד יהודים, או נגד יהודים חרדים".

"מר ליברמן, חרדים הם גם יהודים, והסתה נגד חרדים כאן היא בדיוק אותה הסתה נגד יהודים בחו"ל", חתם אשר את דבריו הנוקבים.

תגיות:אביגדור ליברמןהסתהיעקב אשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה