חדשות בארץ

‏גנץ: "במקום לעסוק במה שהמדינה צריכה – עוסקים במה שנתניהו צריך"

במהלך סיור בצפון, מתח יו"ר כחול לבן, בני גנץ, ביקורת על מדיניותו הביטחונית של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו השקט מתעתע". בנוגע לפלונטר הפוליטי: "הציבור בחר אחדות, וכחול לבן צריכה להוביל את הממשלה. אנחנו לא פוסלים את נתניהו האיש, אלא את נתניהו הנאשם. אני מקווה שהוא יצא זכאי ויוכל לחזור בעוד שנתיים"

גנץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)גנץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, מתח היום (רביעי) ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו ומדיניותו מול ארגוני הטרור ברצועת עזה. במהלך סיור בצפון הארץ, התייחס גנץ למתיחות הביטחונית של היממה האחרונה בדרום: "ראש הממשלה אמר שמישהו אתמול התבלבל, אבל לדעתי בימים האלו מעבירים כסף במזוודות לחמאס. חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו השקט מתעתע".

גנץ הוסיף, כי בגזרת הצפון חיזבאללה ממשיך להתבסס בסיועה של איראן: "אני מציע גם לחיזבאללה וגם לאויבינו האחרים לא לנסות לא את צה"ל ולא את מדינת ישראל, כי כל פגיעה בנו תיתקל בעוצמה שהם לא הכירו כמותה. ישראל היא המדינה החזקה באזור".

"יש צורך חשוב לחזק את יישובי קו העימות שנמצאים פה, ולטפל בסוגיית המיגון", הדגיש יו"ר כחול לבן. "מדינת ישראל צריכה לעסוק בעצמה, ולא במנהיגיה. לצערי, בזמן האחרון במקום לעסוק במה שאנשים צריכים – במה שהצפון, המרכז והדרום צריכים – עוסקים במה שביבי צריך, וחבל. צריך לעסוק במדינה ולא בראש המדינה. זה התפקיד של הממשלה ושל ראש הממשלה".

בהתייחסו לפלונטר הפוליטי, ציין גנץ כי הוא מחפש "כל דרך אפשרית" להגיע לאחדות, על מנת שניתן יהיה לטפל באתגרים הרבים העומדים לפתחה של ישראל: "אני עוסק בכך באופן אישי, לא נפסיק לעשות זאת. לא נפסיק לעמוד על העקרונות שלנו, אבל גם לקדם את הדברים שצריכים לקדמם".

"נתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה, והציבור בחר אחדות שבה כחול לבן, הסיעה הגדולה, צריכה להוביל את הממשלה", הצהיר גנץ. "נתניהו ניצב בפני אתגר משפטי כבד. לראשונה במדינת ישראל ראש ממשלה מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים על מעשים שעשה כראש ממשלה מכהן. אי אפשר להתעלם מכך. אנחנו לא פוסלים את נתניהו האיש, אלא את נתניהו הנאשם. הליכוד צריך להצטרף לממשלת אחדות. אני מקווה שנתניהו יצא זכאי ויוכל לחזור בעוד שנתיים".

תגיות:בני גנץבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה