חדשות בארץ

דרעי: "עם ישראל זקוק לנתניהו, חייבים שהוא ימשיך"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, חיזק את ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי עם ישראל זקוק לניסיונו ולכישוריו: "הוא שליח של עם ישראל, ועושה זאת בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות"

דרעי, הערב (צילום: דוברות)דרעי, הערב (צילום: דוברות)
אא

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס הערב (ראשון) לדרמה המשפטית-פוליטית בישראל, בעקבות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דרעי, שהגיע לאירוע באזור מערת המכפלה לרגל חילופי יו"ר מנהלת חברון, אמר: "דווקא מכאן, מעיר האבות, אני רוצה להתפלל ולחזק את ראש הממשלה שלנו, בנימין בן צילה, שזקוק להרבה חיזוק".

"אני בא לכאן מדיון של כמה שעות אצל ראש הממשלה, אני לא אפרט – דיון בטחוני, עם ראשי כל מערכת הביטחון, מכל הזרועות שלנו. אני מסתכל עליו ושואל: מאיפה כוחות הנפש? אי אפשר לראות עליו שום רושם ושום דבר מהסערה שאתם שומעים בחוץ".

"הוא יושב בחדר סגור, ממוקד, ער, נוגע בנקודה ומקבל החלטות באומץ", המשיך דרעי. "אני אומר לעצמי: ריבון העולמים, אנחנו חייבים שהוא ימשיך. הניסיון הזה והכשרונות שהקב״ה חנן אותו – בפרט בתקופה הקשה הזו, שעם ישראל זקוק לו, הסיכונים והרצונות של האויבים שלנו מכל הכיוונים, ה' ירחם".

"יש לנו אדם שהוא שליח של עם ישראל. זו השליחות שלו. הוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, ואנחנו זקוקים לו. אני מתפלל שהקב"ה יחזק אותו וייתן לו את הכוחות. אנחנו נחזק אותו, וגם העם צריך לחזק אותו ולומר 'חזק וברוך'", סיכם דרעי.

כזכור, מנדלבליט הודיע ביום חמישי האחרון על הגשת כתב אישום נגד נתניהו בגין עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים בתיק 4000, ובגין עבירות של מרמה והפרת אמונים בתיקי 1000 ו- 2000. לאחר פרסום ההחלטה, הוציאה ש"ס הודעת תמיכה בראש הממשלה, בה נאמר: "אנו תומכים ומחזקים את ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש בעל זכויות עצומות בביטחון ובבניין מדינת ישראל. אדוני ראש הממשלה, אנו מאמינים ובטוחים שחפותך תוכח והצדק יצא לאור. חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת".

"זה יום קשה למדינת ישראל. אנו מתפללים שמדינת ישראל תצא מהמשבר הקשה חזקה ומאוחדת", נאמר בסיום ההודעה.

תגיות:אריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה