חדשות בארץ

ש"ס לנתניהו: "מאמינים שהצדק יצא לאור, אל תערוץ ואל תחת"

בתגובה להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בשלושת התיקים, פרסמה ש"ס הודעת תמיכה בנתניהו: "אנו מאמינים ובטוחים שחפותך תוכח והצדק יצא לאור"

נתניהו ודרעי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)נתניהו ודרעי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ש"ס פרסמה הערב (חמישי) הודעת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש נגדו כתב אישום בתיקי 1000, 2000 ו- 4000.

"אנו תומכים ומחזקים את ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש בעל זכויות עצומות בביטחון ובבניין מדינת ישראל", נמסר מש"ס. "אדוני ראש הממשלה, אנו מאמינים ובטוחים שחפותך תוכח והצדק יצא לאור. חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת".

"זה יום קשה למדינת ישראל. אנו מתפללים שמדינת ישראל תצא מהמשבר הקשה חזקה ומאוחדת", נאמר בסיום ההודעה.

תמיכה נוספת קיבל נתניהו מהשר בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי), שכתב בטוויטר כי "יש הרבה מה לחשוב, לנתח, להיערך ולעשות. אבל יש כמה דברים שחייבים להיות ברורים בערב המטלטל הזה: מדינת ישראל ואזרחי ישראל חבים לראש הממשלה נתניהו הכרת הטוב עצומה על עשרות שנים של הקרבה ומסירות, בכישרון אדיר ובהישגים כבירים, למען מדינת ישראל".

"אני מבקש לחזק אותו ואת משפחתו ברגעים הקשים האלה", הוסיף סמוטריץ'. "יריביו, ששמחים לאידו ומתכחשים לתרומתו ולזכויותיו הרבות, צריכים להתבייש. נתניהו הוא רק התירוץ עבורם במאבקם להפלת שלטון הימין".

סמוטריץ' הדגיש, כי על נתניהו להמשיך בתפקידו: "המחשבה שמערכת המשפט, שהחליטה על הגשת כתב האישום, היא גם זו שתחליט האם נתניהו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה (היועץ ייצג את 'המדינה' מול בג"ץ שיישר קו עם עמדתו), בלי שלמערכת הדמוקרטית תהיה יכולת השפעה על כך, היא מפחידה, לא דמוקרטית, וסותרת את עקרון הפרדת הרשויות במובן הכי בסיסי שלו. הוראות חוק היסוד בעניין הזה הן ברורות, וקביעה 'משפטית' הפוכה תהיה סיכול ממוקד של הדמוקרטיה הישראלית, ואסור יהיה לאפשר אותה".

שר הביטחון נפתלי בנט (הימין החדש) אמר: "‏לילה כואב לעם ישראל. ‏רבים חשים שמה שקרה הערב לא מגיע לראש הממשלה נתניהו, אדם שהקדיש את כל חייו למען מדינת ישראל. ‏למעננו. ‏בערב זה חשוב לזכור את זכויותיו הגדולות. ‏הוא ראש הממשלה של מדינת ישראל, ועומדת לו חזקת החפות".

מוקדם יותר הערב, הגיב יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, על החלטתו של מנדלבליט. "הרגש הראשון שעולה בי: עצב גדול", כתב בטוויטר. "כואב לי על ראש הממשלה, איזו מתנה 'נהדרת' העניקה לו המדינה על כך שנתן את מיטב שנותיו למעננו. הכל היה ידוע מראש, ידענו שהיועמ"ש לא יעמוד בלחץ שהופעל עליו, ידענו ששי ניצן נאבק במלוא העוצמה שיגישו נגד ראש הממשלה כתבי אישום חמורים בכל מחיר. לא נשתוק. לא נוותר".

תגיות:נפתלי בנטש"סבצלאל סמוטריץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה