סלבס בהתחזקות

כוכבת הילדים: "מכוונת להגיע למצב שבו אני שומרת שבת. אני בתהליך התחזקות"

"אני מקפידה לשמור טהרת המשפחה, אוכלת כשר, תמיד יש קידוש בבית. יש לי רב אחד שאני לא זזה בלעדיו קרוב לחמש שנים": ההתחזקות הרוחנית של כוכבת הילדים 'מיכל הקטנה'

בעיגול: מיכל ויצמן בעיגול: מיכל ויצמן
אא

כוכבת הילדים מיכל ויצמן מוסיפה עוד גחל למדורת ההתחזקות שלה: בראיון ל'ידיעות אחרונות' סיפרה ויצמן, הידועה בשם הבמה שלה 'מיכל הקטנה' כי היא רוצה להתקרב לדת, לשמור שבת ואפילו ללמוד תורה.

"אני מאוד מכוונת להגיע למצב שבו אני שומרת שבת, ואני בתהליך של התחזקות. אני מקפידה לשמור טהרת המשפחה, אוכלת כשר, תמיד יש קידוש בבית. יש לי רב אחד שאני לא זזה בלעדיו קרוב לחמש שנים - הרב יוסף ברבי. הוא מכוון אותי בדברים שאני מתלבטת לגביהם, למשל מתי להוציא הצגה חדשה לדרך. אני מתייעצת איתו על כל דבר".

לדבריה, אפילו על עניינים אישיים כמו רטיבות בבית והחלפת מזוזות, הרב שלה מייעץ לה. 

ויצמן מגיעה מבית מסורתי. 

אביה חזר בתשובה לפני 15 שנה, ולמרות שעדיין לא עשתה את הצעד הזה בפועל, ויצמן הביעה את רצונה העמוק להפסיק להופיע בשבת, וביום מן הימים, אפילו ללמוד תורה באופן קבוע ומסודר.

"אני לא לא לומדת תורה עדיין", אמרה. "אבל אולי אעשה את זה בעתיד. אני עדיין מופיעה בשבתות, והייתי מעדיפה שלא - אבל זה תהליך, ואני רוצה שכשזה יבוא, זה יבוא ממקום של אמת. של שמירת שבת ממש, ולא רק כהכרזה של 'אני לא מופיעה בשבת'". 

עוד הוסיפה ואמרה כי היא אינה מגיעה לדת ממקום של משבר, אלא מתוך מקום מתבונן באמת, שמבין שיש כאן תהליך, ומאפשר לו להתרחש.  "אני לא אהפוך את המשפחה ביום אחד, גם שם זה תהליך. אני גם לא מגיעה לדת בגלל שאני מחפשת תשובה או כי אני במשבר. בדת יש הרבה דברים בריאים", סיכמה. 

תגיות:כוכבת ילדיםשבתמיכל הקטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה