מעניין

בת 22 ואם ל-6 ילדים: "לא היה קל, אבל אני שמחה שלא ויתרתי על השלישייה"

מה אתם הייתם עושים אם בגיל 22 הייתם מגלים שאתם הולכים להפוך להורים לשלישייה? ובכן, קלואי דאסטין מאוסטרליה לא נבהלה במיוחד, שכן כבר אז היא ובעלה היו הורים לשלושה ילדים - בני 3, שנתיים ושנה

הילדים לבית משפחת דאסטיןהילדים לבית משפחת דאסטין
אא

מה אתם הייתם עושים אם בגיל 22 הייתם מגלים שאתם הולכים להפוך להורים לשלישייה? ובכן, קלואי דאסטין מאוסטרליה לא נבהלה במיוחד, שכן כבר אז היא ובעלה היו הורים לשלושה ילדים, בני 3, שנתיים ושנה. 

"ידענו שזה הולך להיות אתגר, אבל היינו מוכנים אליו. לא נלחצנו במיוחד", מספרת קלואי. 

אלא שאז הודיע להם הרופא שאם לא יוותרו על תינוק אחד מהשלישייה - הם צפויים לחוות סיכונים של לידה מוקדמת. "לא רצינו בשום פנים ואופן לוותר, אפילו אם מדובר רק בעובר אחד", אומרים בני הזוג. "היה לנו ברור שאנחנו הולכים לנסות ולהציל את כל שלושת העוברים, ומה שיהיה יהיה". 

בעלה של קלואי, עם שניים מהשלישייהבעלה של קלואי, עם שניים מהשלישייה

השניים שמו את החששות שליוו אותם בצד, והחליטו ללכת עם תחושת הלב שאמרה להם שהכל יהיה בסדר - וכעבור תשעה חודשים, הנס הגדול אכן התרחש, והשלישייה הגיחה לעולם בזמן וללא סיבוכים או קשיים מיוחדים. "ברור שלידות מהסוג הזה יכולות להיות מסוכנות, אבל הייתה לנו אמונה שאנחנו יכולים לנסות, ומקסימום זה יצליח", הם מסכמים. 

בשל סיפורים הייחודי, הקימה המשפחה דף משלה ברשתות החברתיות, ובו היא מתעדת איך זה לגדל שישה ילדים - כאם צעירה. תוך חודשים ספורים בלבד זכה הדף לעשרות שיתופים ולייקים ברחבי העולם, והיום הוא עומד על 345 אלף עוקבים, וכמעט 5,000 פוסטים שמנציחים את חיי המשפחה ואופן גידולה. 

לשאלה איך זה להיות אם צעירה כל כך לכל כך הרבה שלישיות (שלושה ילדים, ילד בן שלוש ושלישיית תינוקות חדשה) צחקה קלואי ואמרה: "כיף גדול ולפעמים גם מעייף. לא היה קל, אבל אני שמחה שלא ויתרתי על השלישייה".  

תגיות:לידההריוןשלישייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה