חדשות בארץ

עקב הרוחות העזות: עץ דקל קרס בשרון ופגע בשתי ילדות

עץ דקל נפל בקיבוץ בחן שבעמק חפר, בשל רוחות עזות, ופגע ב- 2 ילדות בנות 8 ו- 9. הן נפצעו באורח קשה וקל, ופונו על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א לבתי החולים מאיר ולניאדו

עץ הדקל שקרס (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)עץ הדקל שקרס (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

בשל רוחות עזות, עץ דקל נפל הבוקר (שני) בקיבוץ בחן שבעמק חפר, בסמוך לתחנת הסעת ילדים, ופגע בשתי ילדות שהיו בדרכן לבית הספר. חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהגיעו למקום, העניקו לילדות טיפול רפואי ופינו אותן לבתי חולים.

מצבה של אחת הילדות, כבת 8, הוגדר בתחילה בינוני ויציב. היא סבלה מחבלה רב-מערכתית, ופונתה כשהיא בהכרה לבית החולים מאיר בכפר סבא. מבית החולים נמסר לאחר מכן, כי מצבה של הילדה הידרדר ומוגדר כעת קשה. היא עוברת סדרת סדרת בדיקות מקיפה, ובהמשך יוחלט על המשך טיפול. הילדה השנייה, כבת 9, סובלת מחבלות קלות בראש וברגל, ומצבה מוגדר קל. היא פונתה לבית החולים לניאדו בנתניה.

רמי גפני, חובש בכיר במד"א, סיפר: "אני מתגורר בסמוך ויצאתי מיד למקום. ראיתי עץ דקל גדול שקרס, ילדה כבת 8 שנלכדה מתחת לעץ חילצה את עצמה ושכבה מתחת לענפים. היא הייתה בהכרה מלאה, וסבלה מחבלה רב-מערכתית. בסמוך ישבה ילדה כבת 9 בהכרה מלאה, עם חבלות קלות בראש וברגליים. הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני, ופינינו אותן להמשך טיפול בבתי החולים כשמצבן בינוני וקל".

(קרדיט וידיאו: תיעוד מבצעי מד"א)

תגיות:מד"אעץ דקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה