חדשות בארץ

משפחת גולדין נפגשה עם נתניהו: "הבטיח שלא תהיה הסדרה ללא השבת החללים"

משפחת שאול וגולדין נפגשו עם ראש הממשלה, שהודיע להם כי הורה לכל הגורמים הרלוונטיים שלא להעביר יותר גופות מחבלים לעזה – עד שיושבו גופות חללי צה"ל. משפחת מנגיסטו זועמת: "אתמול הודיעו לה כי הפגישה עם ראש הממשלה נדחתה, ללא הצעת מועד חדש. מסתבר שהדחייה היתה רק עבור מנגיסטו. מה שביבי לא מעז לעשות למשפחות גולדין ושאול, לבטל איתם פגישה ברגע האחרון, אין לו בעיה לעשות מול משפחת מנגיסטו"

לאה ושמחה גולדין עם הרמטכ"ל איזנקוט (צילום: פלאש 90)לאה ושמחה גולדין עם הרמטכ"ל איזנקוט (צילום: פלאש 90)
אא

משפחותיהם של חללי מבצע צוק איתן, סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול הי"ד, נפגשו הערב (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהבטיח, כך לטענת המשפחות, כי ישראל לא תשיב עוד גופות מחבלים עד להחזרת גופותיהם של השניים. לפי משפחת גולדין, "במסגרת הפגישה התקיים דיון בעניין ההסדרה מול חמאס בעזה", וכי "ראש הממשלה חיזק את דבריו מלפני שנה והבטיח שלא תהיה הסדרה מול עזה ללא השבת החיילים".

בפגישה, שנערכה במשרד ראש הממשלה בירושלים, השתתפו גם שר האוצר משה כחלון, ראש המל"ל מאיר בן-שבת, המזכיר הצבאי לרה"מ תא"ל אבי בלוט ומתאם השבויים והנעדרים ירון בלום. משפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השובי בידי חמאס, לא הוזמנה לפגישה, ומקורביה זעמו על כך. "אתמול הודיעו לה כי הפגישה עם ראש הממשלה נדחתה, ללא הצעת מועד חדש. מסתבר שהדחייה היתה רק עבור מנגיסטו", אמרו. לפי המשפחה, "מה שביבי לא מעז לעשות למשפחות גולדין ושאול, לבטל איתם פגישה ברגע האחרון, אין לו בעיה לעשות מול משפחת מנגיסטו".

בהודעת משרד ראש הממשלה נמסר כי נתניהו עדכן את המשפחות בדבר המאמצים הנעשים להשבת הבנים ובהתפתחויות האחרונות, והועלו דרכי פעולה נוספות שאותן הנחה את צוותו לבחון. לצד זאת, משפחת גולדין טענה כי הפגישה גם עסקה בעניין השבת גופתו של מחבל המשתייך לארגון חמאס לפני כשבועיים, ובמהלך הדיון הודיע נתניהו לשמחה גולדין ולאה שאול כי הורה לכל הגורמים הרלוונטיים שלא להעביר יותר גופות מחבלים לעזה – עד שיושבו גופות חללי צה"ל.

"נקודה נוספת שעלתה בפגישה עסקה בפעילות של משפחת גולדין בזירה הבינלאומית והדין הבינלאומי", נמסר מטעמה של משפחת גולדין. "בעניין זה הבטיח נתניהו לפעול באופן אישי במישור הבינלאומי על מנת להפעיל לחץ על חמאס באמצעות האו"ם והמדינות התורמות, ולהביא להשבת חיילי צה"ל והאזרחים הישראליים שנמצאים בעזה".

קודם לפגישה נמסר ממשפחת גולדין כי "לאחר חמש שנים וארבעה חודשים שלא נעשה באמת דבר, אנו מצפים לשמוע מנתניהו מתי הוא משיב את החיילים והאזרחים שנמצאים בידי חמאס". במשפחה ציינו כי "הדר נחטף בזמן הפסקת אש שהופרה על ידי חמאס, וכל הפסקת אש נוספת שממשלת ישראל מסכמת מולו מבלי להשיב את החיילים היא המשך ההפקרה של החיילים סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול בידי האויב".

תגיות:חמאסחללי צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה