חדשות בארץ

נתניהו לאנשי השב"כ: "הפגנתם תעוזה ויצירתיות, אני מצדיע לכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בחמ"ל המבצעים המיוחדים בשב"כ במרכז הארץ, ממנו נוהל המבצע לחיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, בהאא אבו אל-עטא. הוא שיבח את עובדי השירות, ובירך על הפעולה שהוכתרה בהצלחה

(צילום: תקשורת שב"כ)(צילום: תקשורת שב"כ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אתמול (חמישי) בחמ"ל המבצעים המיוחדים בשב"כ במרכז הארץ, שממנו נוהל מבצע "חגורה שחורה" לחיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, בהאא אבו אל-עטא.

לנתניהו נלווה ראש השב"כ נדב ארגמן. השניים נפגשו עם העובדים מהיחידות המבצעיות, הטכנולוגיות והמודיעיניות, שלקחו חלק מרכזי במבצע.

ראש הממשלה שיבח את עובדי השירות, ובירך על הפעולה שהוכתרה בהצלחה: "מדובר במבצע ייחודי בו הפגנתם תעוזה יוצאת דופן ויצירתיות, אשר הביאו לתוצאה מוצלחת ביותר עבור ביטחון ישראל. בשם אזרחי ישראל – אני מצדיע לכם".

במהלך היום סייר נתניהו במרכז ניהול יירוטים ובסוללת כיפת ברזל. הוא קיבל סקירה על פעילות מערך ההגנה האווירית בימים האחרונים ממפקד המערך, תת-אלוף רן כוכב, ושוחח עם לוחמים וטכנאים ממערך ההגנה האווירית בסוללת כיפת ברזל.

בדברים שאמר במקום, התייחס ראש הממשלה לתוצאות המבצע: "אנחנו לקראת סיום המבצע. מטרות המבצע הושגו כבר עכשיו במלואן. מטרת המבצע הייתה לעשות סיכול ממוקד של מפקד הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה. הוא חוסל, ויחד איתו חוסלו עשרות מחבלים, וגם עשרות מטרות תשתית חשובות של הג'יהאד האסלאמי". נתניהו הוסיף, כי אויבי ישראל קיבלו את המסר: "אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו. אני מקווה שהלקח הזה נלמד".

(וידאו: איתי בית-און, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

תגיות:שב"כ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה