חדשות בארץ

מפלגת העבודה: "התקדמות משמעותית" במשא ומתן עם כחול לבן

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, עמיר פרץ, אמר כי הושגו "הסכמות דרמטיות" במשא ומתן עם כחול לבן לגבי העלאה משמעותית של שכר המינימום במשק, וכן חלה התקדמות בנושאים נוספים. הוא הדגיש, עם זאת, כי המשא ומתן נמצא עדיין בעיצומו

פרץ וגנץ (תמונות: הדס פרוש, פלאש 90)פרץ וגנץ (תמונות: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, עמיר פרץ, אמר אחר הצהריים (חמישי) כי במשא ומתן בין מפלגתו לבין כחול לבן חלה "התקדמות משמעותית".

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, טען פרץ כי הושגו "הסכמות דרמטיות" בנוגע להעלאה משמעותית של שכר המינימום במשק – אחד מהנושאים המרכזיים אליהם התחייבה מפלגתו במהלך מערכת הבחירות. "הגענו גם לסיכום על הפסקת ההעסקה הקבלנית בשירות הציבורי, בדגש על מורי הקבלן", הוסיף.

עוד הצהיר פרץ, כי "סוכם על מתווה פורץ דרך של חינוך ציבורי חינם מגיל אפס, וכן על הגדלת תקציב תנועות הנוער והמכינות הקדם-צבאיות החילוניות, ועל החזרת אחריות הממשלה על מסגרות חסות הנוער". הוא ציין, בנוסף, כי שתי המפלגות סיכמו על מתווה לפתרון משבר הדיור הציבורי.

"אנחנו עדיין בעיצומו של המשא ומתן", הדגיש יו"ר מפלגת העבודה-גשר. "יש עוד נושאים רבים שנמצאים בדיון, ואנחנו מתכוונים להשיג עבורכם, עבור כל אזרח בישראל, הישגים נוספים. אנחנו נחושים לצמצם את הפערים האדירים בחברה בישראלית ובזכותכם אנחנו מסוגלים לעשות זאת".

מוקדם יותר היום, נפגש יו"ר כחול לבן, בני גנץ, עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, וזאת במסגרת הניסיונות לפתור את הפלונטר הפוליטי. בתום הפגישה, שארכה כשעה, אמר ליברמן בהצהרה לתקשורת, כשלצדו גנץ: "מה שחסר לי זו הודעה ברורה וחדה של כל ראשי כחול לבן, שהם מקבלים את מתווה הנשיא. מנתניהו שמענו 'לאו' חזק, שהוא לא מקבל את ההצעה כפי שהצעתי. פה לא שמעתי 'לא', אבל לא שמעתי 'כן' בצורה חיובית".

גנץ, שדיבר לפני ליברמן, אמר כי יהיה מוכן לשקול "כל אופציה", ובלבד שלא תסתור את עקרונותיו: "למיטב שיפוטי, נתניהו שומר את הגוש וחותר בכך לבחירות. הבהרתי את העמדה שלי לגבי האפשרויות שעל הפרק – אני מוכן לשקול כל אופציה שתחסוך את הבחירות, ובלבד שתעמוד בעקרונות שלי בהיבטי כתב האישום". השניים ייפגשו שוב בתחילת השבוע הבא. לליברמן נקבע גם פגישה עם נתניהו, והיא תתקיים ביום ראשון בשעה 17:00.

תגיות:עמיר פרץמפלגת העבודהכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה