חדשות יהדות

הרב לאו: "450 רקטות, ולנו יש כיפת ברזל חזקה של בורא עולם"

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, בשיחת חיזוק בדרום: "נחזק עצמנו בכיבוד אב ואם, נחזק עצמנו בשמירת שבת קודש – זו כיפת ברזל חזקה מאוד"

  • ט"ז חשון התש"פ
הרב דוד לאו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)הרב דוד לאו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, הרב דוד לאו, התייחס אמש (רביעי) למצב הביטחוני המתוח, למאות הטילים שנזרקו עלינו בעוצמה, ולעובדה שלא היו נפגעים בנפש.

"זכינו ואנחנו יושבים בארץ שמעידה עליה התורה 'ארץ אשר עיני השם אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה', עיני השם אלוקינו בה, ואנחנו רואים ושומעים קולות נפץ. מעט דרומית לכאן ומזרחית לכאן, עומדים אנשים ויורים בלי חשש על אנשים נשים וטף, אבל הם יורים על מי שמוגנים על ידי כיפת ברזל של בורא עולם". את הדברים אמר הרב הראשי במושב עוצם שבדרום הארץ, לשם הגיע לביקור חיזוק מיוחד ככלות השבעה לפטירת אמו של הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד.

"אנחנו נחזק עצמנו בכיבוד אב ואם", הוסיף הרב הראשי, "כדי להראות לבורא עולם שאנחנו ראויים לשמירתך ולברכתך, נחזק עצמנו בשמירת שבת קודש שהשבת שומרת ומגינה על עם ישראל לדורות, נחזק עצמנו בחיבור למסורת של דורות אבות ואימהות, וזו כיפת ברזל חזקה מאוד שדרכה הקדוש ברוך הוא ישלח ברכה והצלחה לכל חיילי צבא ההגנה לישראל ואנשי כוחות הבטחון, יסייע להם לשמור על ההגנה של עם ישראל בארצו".

במהלך מבצע "חגורה שחורה" שוגרו לישראל 450 רקטות. בחסדי שמים 60% מהם נפלו בשטחים פתוחים. מערכת כיפת ברזל יירטה 90% מהירי שכוון לאזורים מיושבים. למרות מטחי הירי העזים, אין נפגעים בנפש. חסדי ה' כי לא תמנו.

הרב זמיר כהן מזמין אתכם לפרויקט מיוחד שבו כל עם ישראל ברחבי העולם שומרים שבת אחת - בתאריך י"ז-י"ח חשון (15-16/11), פרשת וירא. הצטרפו גם אתם לפרויקט "השבת העולמית". צפו:

 
בואו נחבק את השבת - לפרטים נוספים על פרויקט השבת העולמית, לחצו כאן.
תגיות:הרב דוד לאושבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה