חדשות בעולם

השגחה: אימצה תינוקת שננטשה, וגילתה שהיא אחותו הביולוגית של בנה המאומץ

אם שאימצה תינוקת שננטשה, גילתה בדרך מיוחדת ששלוש שנים לפני כן - היא אימצה את אחיה הביולוגי

אא

קייטי פרייס מארה"ב הייתה בת 30 כאשר נישואיה עלו על שרטון, והיא החליטה להתגרש - אך בד בבד גמלה בלבה ההחלטה לאמץ ילד, גם אם המשמעות של זה היא לגדל אותו לבד. 

במשך חודשים ארוכים חיכתה קייטי לתשובה המיוחלת מהעובדת הסוציאלית שטיפלה בתיק שלה - עד שיום אחד, בשנת 2016, זה קרה. "העובדת הסוציאלית התקשרה ובישרה לי שיש תינוק מתוק בן ארבעה ימים שההורים שלו נטשו אותו בבית החולים", משחזרת קייטי. "אמרו לי שאני יכולה לבוא לקחת אותו, וזה מילא אותי בשמחה. בבית החולים, כשהחזקתי אותו, ידעתי שהשם שלו יהיה גרייסון".

גרייסון והאנה (צילום מסך)גרייסון והאנה (צילום מסך)

תהליך האימוץ נמשך כשנה, שבמהלכה לא פעם הייתה קייטי חסרת ביטחון האם גרייסון בסוף יהפוך לשלה או שמא יש סיכוי שהוריו הביולוגיים יקבלו עליו חזקה חוקית. "רק כשבית המשפט קבע שהוריו הביולוגיים כבר לא יכולים לקבל אותו בחזרה, הרגשתי חופשייה מספיק לקרוא לו בני".

שלוש שנים עברו. גרייסון הקטן גדל - וקייטי החליטה שהיא רוצה להרחיב את המשפחה ולאמץ ילד נוסף. היא יצרה קשר בשנית עם העובדת הסוציאלית שלה, שעד מהרה חזרה אליה ובישרה לה שיש תינוקת נוספת שננטשה באותו בית חולים. קייטי הגיעה לבית החולים ונפעמה... "מיד ידעתי שאני רוצה בה. היא הייתה כל כך מתוקה", שחזרה. 

הצוות הרפואי פתח בהליך המקובל, אך מרוב ניירת ובירוקרטיה, פספסה קייטי פרט חשוב ביותר - צמיד בית החולים של בתה החדשה, האנה. "הסתכלתי עליו רק כשהגענו הביתה", היא אומרת. "ואז ראיתי את שם אמה של האנה, ושפשפתי את עיניי כדי לוודא שאני לא חולמת. השם של אמה היה זהה בדיוק לשם אמו של גרייסון".

בטלפון הבא שהרימה קייטי לעובדת הסוציאלית גילתה את האמת המדהימה: מסתבר שהאנה היא אכן אחותו של גרייסון, מאותה אם ביולוגית אך לא מאותו אב. למרבה הפלא, גם הפעם חזר התרחיש על עצמו, ואמה הביולוגית של האנה החליטה לנטוש גם אותה בבית החולים, בתקווה שתימצא לה משפחה שתגדל אותה תמורת הכסף שהיא עצמה תקבל. 

תגיות:אימוץתגליתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה