גולשים כותבים

היפלא מה' דבר?! חיזוק גדול באמונה

אם שרה אמנו זכתה לחבוק בן, אז גם את ואתה יכולים לזכות לישועה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בפרשת השבוע - פרשת וירא, באים שלושה מלאכים לבקר את אברהם אבינו: אחד לרפאותו מחוליו (ברית המילה שעשה), השני לבשר לשרה אמנו שיהיה לה בן, והשלישי - להפוך את סדום ועמורה. אומרת התורה: "ושרה שומעת פתח האוהל" - אחרי שנים של צער וייסורים ללא ילדים וכעת בהיותה בת 90 שנה, היא שומעת שהמלאך אומר: "כעת חיה ולשרה בן", תיכף ומיד "ותצחק שרה בקרבה...", כיצד ייתכן שיהיה לה בן כנגד כל הסיכויים!!! ואומרים רבותינו זיכרונם לברכה על הפסוק: "לשרה אין לה ולד" - אין לה בית ולדות, כלומר: אין לה רחם! אז איך יכול להיות שיהיה לה בן?! מה זה פה, ארץ הדמיונות?

אם היו אומרים לכם דבר כזה, הייתם אומרים - אתה לא מציאותי, תפסיק לדבר שטויות ולחיות בהזיות! אחרת ניקח אותך לבית חולים ל... (אתם יודעים). כששרה שמעה דבר כזה, התחילה לצחוק, ובצדק! אבל לבורא עולם יש תוכניות אחרות, ואצלו אין דבר כזה לא יכול להיות! מיד אומר ה' יתברך לאברהם: למה זה צחקה שרה?", ומוסיף ואומר לו משפט שהוא מכוון לכל אחד מאיתנו ולכל יהודי ויהודיה באשר הם: "היפלא מה' דבר?!" - האם יש משהו / דבר שבורא עולם אינו יכול לעשות ולבצע?! אין מציאות כזאת כלל... בורא עולם הוא כל יכול, ואסור לנו להתייאש, לבכות ולאבד את האמונה!

גברת נכבדה, את עכשיו קוראת את הנאמר וחושבת על עצמך ועל הזיווג ומתייאשת. כנ"ל לגבר... אדם מחכה שנים לילדים, לשמוע קול בכי של תינוק – ואין. כנ"ל לגבי כל דבר בחיים: פרנסה, בריאות וכו'... תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם: אם שרה אמנו זכתה לחבוק בן, ועוד בלי רחם, אז גם את ואתה יכולים לזכות לישועה!!! הכל תלוי באמונה ובביטחון בה' יתברך - אסור אף פעם להתייאש, רק לשמוח יש!

יהי רצון שנזכה כולנו לכל הישועות ונקבל מה' יתברך מתנות רוחניות וגשמיות, אמן ואמן.

 

תגיות:גולשים כותביםאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה