חדשות בארץ

ראש השב"כ: "מתחילת השנה סוכלו יותר מ- 450 פיגועים משמעותיים"

במהלך סיור בתערוכת רחפנים בקריית שדה התעופה, אמר ראש השב"כ נדב ארגמן כי השילוב בין כוח האדם לטכנולוגיה מתקדמת מאפשר לארגונו לשמור על יתרון יחסי מול "יריבים מאוד מאתגרים"

ארגמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ארגמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש השב"כ נדב ארגמן אמר היום (חמישי) כי מתחילת השנה סוכלו יותר מ- 450 פיגועים משמעותיים.

ארגמן אמר את הדברים בתערוכת רחפנים בינלאומית בקריית שדה התעופה, בה ביקר. הוא ציין את השילוב בין כוח האדם של ארגונו לבין הטכנולוגיה המתקדמת בו הוא נעזר, ואת הסינרגיה עם זרועות נוספות של מערכת הביטחון ועם ארגונים מקבילים בעולם: "זה מה שמאפשר לנו לשמור על היתרון היחסי שלנו מול יריבים מאוד מאתגרים. זה מה שמאפשר לנו בשנה האחרונה לסכל מעל 450 פיגועים משמעותיים, ולהשתדל לאפשר לאזרחי ישראל לחיות חיים שלווים ונוחים ביום יום, מבלי לדעת מה קורה מתחת לפני השטח".

"הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית תמיד נמצאים אצלנו קרוב ללב. אנחנו רוכשים טכנולוגיות ישראליות לפני כל דבר אחר. התעשייה הישראלית, חדשנות וסטרטאפים – זה חלק ממה שאנחנו. אנחנו משקיעים גם בחדשנות וגם בטכנולוגיה מתקדמת", הוסיף ארגמן.

בדיון, שנערך לפני שנה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הזהיר ארגמן מפני חוסר יציבותה של הזירה הפלסטינית, הן ברצועת עזה והן ביהודה ושומרון, והגדיר את המציאות כ"מאוד מורכבת". לדבריו, "מעל פני השטח אנחנו יכולים להבחין בשקט יחסי, אך השקט הזה הינו שקט מתעתע. מתחת לפני השטח – השטח רוחש ומבעבע מאוד. חמאס מנסה בכל הכוח להוציא פיגועים ביהודה ושומרון ומגזרת יהודה ושומרון – בהכוונה מרצועת עזה, מטורקיה ומלבנון".

ארגמן נקב בדבריו במספרים המלמדים על המגמה החמורה: "בשנה האחרונה חווינו פיגועים בהם נהרגו ונפצעו אזרחים ישראלים. הצלחנו לסכל בשנה האחרונה 480 פיגועים. עצרנו 219 חוליות חמאס וסיכלנו 590 מפגעים בודדים. זה היקף גדול מאוד שרק יכול להצביע על היקף הטרור שמתרחש מתחת לפני השטח. למזלנו, חלק גדול מהפיגועים אינם צולחים. נוסף על כך, הצלחנו לסכל בשנה האחרונה תקיפות סייבר, וכן טרור וריגול נגד מדינת ישראל".

תגיות:שב"כנדב ארגמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה