חדשות בארץ

ראש השב"כ: החמאס מנסה בכל הכוח לבצע פיגועים ביהודה ושומרון

בדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הזהיר נדב ארגמן מפני חוסר יציבותה של הזירה הפלסטינית. הוא חשף כי במהלך השנה השב"כ סיכל 480 פיגועים

ארגמן, היום בכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ארגמן, היום בכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש השב"כ נדב ארגמן הזהיר היום (שלישי) מפני חוסר יציבותה של הזירה הפלסטינית בשנה האחרונה, הן ברצועת עזה והן ביהודה ושומרון.

בדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שהיה פתוח בתחילתו לתקשורת, אמר ארגמן: "המצב בזירה הפלסטינית מאוד לא יציב בשנה האחרונה. ברצועת עזה אנחנו בין ספק מערכה או לקראת מערכה מצד אחד, ומצד שני ניסיון לייצב את המצב ההומניטרי של תושבי הרצועה".

בהתייחסו למצב בגיזרת יהודה ושומרון, אמר ראש השב"כ כי המציאות "מאוד מורכבת". לדבריו, "מעל פני השטח אנחנו יכולים להבחין בשקט יחסי, אך השקט הזה הינו שקט מתעתע. מתחת לפני השטח – השטח רוחש ומבעבע מאוד. חמאס מנסה בכל הכוח להוציא פיגועים ביהודה ושומרון ומגזרת יהודה ושומרון – בהכוונה מרצועת עזה, מטורקיה ומלבנון".

ארגמן נקב במספרים המלמדים על המגמה החמורה: "בשנה האחרונה חווינו פיגועים בהם נהרגו ונפצעו אזרחים ישראלים. הצלחנו לסכל בשנה האחרונה 480 פיגועים. עצרנו 219 חוליות חמאס וסיכלנו 590 מפגעים בודדים. זה היקף גדול מאוד שרק יכול להצביע על היקף הטרור שמתרחש מתחת לפני השטח. למזלנו, חלק גדול מהפיגועים אינם צולחים. נוסף על כך, הצלחנו לסכל בשנה האחרונה תקיפות סייבר, וכן טרור וריגול נגד מדינת ישראל".

תגיות:ארגון חמאסנדב ארגמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה