חדשות בעולם

הסועדת קיבלה חשבון מהמסעדה, ולא האמינה למה שהיה כתוב שם

פוסט שפורסם ב'דיילי מייל' האוסטרלי עשה שמות ברשתות החברתיות בניו זילנד, לאחר שאם שסעדה עם בתה הפעוטה במסעדה מקומית - עברה שיימינג 'שקט' שבא לידי ביטוי על החשבון שקיבלה לידיה

אא

פוסט שפורסם ב'דיילי מייל' האוסטרלי עשה שמות ברשתות החברתיות בניו זילנד, לאחר שאם שסעדה עם בתה הפעוטה במסעדה מקומית - עברה שיימינג 'שקט' שבא לידי ביטוי על החשבון שקיבלה לידיה. 

"אני ובתי בת השנתיים בסך הכל רצינו לאכול", מסבירה קימברלי סזה בעוד שהיא מושיטה לעיני המצלמה את החשבון - בו כתוב באותיות שקשה לפספס כי מדובר בשולחן של אישה ובתה ה'אימתנית' (באנגלית: terrifying). "הבת שלי היא מנומסת וידידותית, ומעולם לא השארנו בלאגן אחרינו כמו שעובדי המסעדה ניסו להציג. הבת שלי מעולם לא גרמה לבעיות, לא הייתה 'טרוריסטית'... אותם אנשים שעבדו היום במסעדה תמיד אמרו לנו כמה היא חמודה ומתוקה, אז מה האמת?".

בתגובה לפוסט שיתפו הורים נוספים בחוויות גועליות שהם עברו במסעדות, ביחד עם הילדים שלהם. "זו דרך גסה, פוגענית ובלתי הולמת של חלק מהעובדים 'לזהות' לקוחות", כתב מישהו בתגובה. 

אמנם הנהלת המסעדה התנצלה על הטעות, אך קימברלי טוענת כי הטעם הרע שהושאר לה בפה גרם לה להצהיר כי לא תבקר שוב במסעדה הזו. "אני מצדיעה להנהלה על התגובה המהירה והטיפול בנושא, אבל בשבילי זה מדי מאוחר לתקן יחס כזה", אמרה. 

"אנו מצטערים מאוד, ומבקשים להתנצל בפומבי. אם אתם הורים לילדים צעירים, אנחנו יודעים כמה זה קשה לפעמים אפילו למזוג לעצמך כוס קפה ולשתות בשקט, אז אתם מוזמנים לקפה עלינו ממחר ועד סוף יום ראשון. גם אנחנו אוהבים ילדים קטנים", לשון ההודעה הפומבית שפרסמה הנהלת המסעדה. 

איך הייתם אתם מגיבים אם זה היה קורה לכם?

תגיות:משפחהמסעדהשיימינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה