זוגיות ושלום בית

שבת שלום בית בנהריה – הנופש שימשיך אתכם בבית

"שבת שלום בית" המותג המצליח של מחלקת שלום בית, מציין כעת מחזור 10, וזו ההזדמנות שלכם לטעום את ההצלחה והאושר בזוגיות. והפעם: המאמן אליהו שירי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי אלפי משתתפים מאושרים, הורים לעוד אלפי ילדים מאושרים, מחלקת שלום בית מוסיפה נופך חדש, ומוסיפה הרצאות אימון אישי בשיטת ה-NLP עם המרצה אליהו שירי מפתח שיטת "כח התודעה".

בסוף השבוע הנדיר שמתחיל מיום חמישי ועד למוצ"ש, תיהנו מנופש איכותי ברמה גבוהה, במלון המפואר אקוודוקט שבנהריה. אווירה מרוממת ואוכל ברמה קולינארית גבוהה במיוחד לצד סדנאות פרקטיות ומקצועיות שיועברו על ידי מיטב היועצים במחלקת שלום בית בהידברות בלווי ראש מחלקת שלום בית, הרב ביטון שמעון וצוות היועצים הבכיר שיובילו אתכם להצלחה בתקשורת הזוגית.

הסדנאות, שעוסקות בהשבחת התקשורת הזוגית ובאווירה של הבית, נותנות מענה מקצועי וממוקד, שכבר שינה לאלפי זוגות את החיים מקצה לקצה. הידע המקצועי המועבר בבהירות מקסימלית, בשילוב תרגולים מעשיים תוך כדי הסדנא, הם אלו שיצרו את המהפכה המפורסמת.

הדובדבן שבקצפת, הייעוץ האישי!

כמה זמן אתם מחכים לשבת חצי שעה עם יועץ מקצועי, רק בשביל שייתן לכם כמה טיפים לשדרוג הזוגיות, או לפתור איזה קונפליקט ספציפי שמעכיר לכם את האווירה בבית? לאורך כל הסוף שבוע, יועצי מחלקת שלום בית יושבים לייעוץ אישי עם כל הזוגות, משעות הבוקר המוקדמות, עד שעות הלילה המאוחרות. שלא יהיה זוג שלא יקבל את המגיע לו.

והפעם, לרגל המחזור העשירי, המשתתפים בשבת יקבלו בונוס מיוחד: המאמן אליהו שירי שיעביר סדנאות מיוחדות בשיטת ה-NLP, איך להעצים את עצמינו מבפנים, ולקבל כוחות וטיפים ליישום הסדנאות של השבת.

בואו לקבל חמצן אמיתי וכלים מעשיים לשלום הבית.

נותרו חדרים אחרונים. חייגו כעת 073-2221270 או היכנסו כאן.

תגיות:שלום ביתנופש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה