חדשות בארץ

סערת החרמת הטלפונים: הרב קנייבסקי בירך את יועצי נתניהו

יונתן אוריך ועופר גולן, יועציו הקרובים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיעו לביתו של הרב חיים קנייבסקי בבני ברק כדי לקבל את ברכתו, וזאת על רקע החרמת הטלפונים הניידים שלהם על ידי המשטרה במסגרת חקירת החשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר

הרב חיים קנייבסקי (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)הרב חיים קנייבסקי (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)
אא

יועציו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יונתן אוריך ועופר גולן, הגיעו בשעות הבוקר (רביעי) לביתו של הרב חיים קנייבסקי בבני ברק כדי לקבל את ברכתו, וזאת על רקע חקירתם במשטרה בחשד להטרדתו של שלמה פילבר, עד המדינה בתיק 4000.

שני היועצים הבכירים הוצגו בפני הרב קנייבסקי. נכדו של הרב הסביר כי "הם עוזרים לראש הממשלה בכל מיני דברים, גם בדברים שקשורים לאידישקייט, ליהדות ולציבור החרדי, מאוד עוזרים. הם עצמם יש להם קירבה, והם עוזרים בכל מה שצריך".

"עכשיו המשטרה והפרקליטות רודפים אותם, מנסים כל מיני דברים להפיל עליהם כדי למנוע מהם להמשיך לעזור. הם רוצים ברכה שיהיה להם הצלחה, שייפטרו מזה", הוסיף הנכד. לאחר מכן זכו אוריך וגולן לברכתו של הרב.

כזכור, היחידה לפשיעה כלכלית בלהב 433 פתחה בחקירה נגד בכירים במטה הבחירות של הליכוד, בחשד להטרדתו של פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת. הפרשה הנחקרת נוגעת לאירוע מסוף חודש אוגוסט, כאשר הגיע רכב סמוך לביתו של פילבר, וממנו הושמעו, באמצעות רמקולים, קריאות גנאי נגדו על רקע היותו עד מדינה. בפרשה נחקרו 10 בני אדם, ובמהלך החקירה הוחרמו הטלפונים הניידים של ארבעה מעורבים בפרשה, ביניהם גולן, מנהל קמפיין הליכוד ודוברה של משפחת נתניהו, ואוריך, המשמש כדובר הליכוד. הצעד החריג עורר סערה ציבורית. אוריך וגולן טענו, בין היתר, כי חוקרת המשטרה שניהלה את חקירתם עיינה בטלפונים שלהם באופן לא חוקי, והגישו תלונה למח"ש.

בדיון שנערך בשבוע שעבר בבית משפט השלום בתל אביב, מתח השופט עלאא מסארווה ביקורת נוקבת על התנהלות המשטרה בחקירה, אך קיבל לבסוף את בקשתה לבצע חיפוש בטלפונים הניידים. בבית המשפט המחוזי יתקיים מחר הדיון בערעור שהגישו פרקליטיהם של גולן ואוריך, עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין, על ההחלטה.

תגיות:הרב חיים קנייבסקייונתן אוריךעופר גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה