סלבס בהתחזקות

אמו של המיליארדר שחזר בתשובה: "מכבדת את החיבור שלו לדת"

ד"ר אביבית נוימן - אמו של המיליארדר אדם נוימן מייסד WeWork, מדברת על החזרה בתשובה של בנה כמו גם על האקזיט המפתיע שעשה לאחרונה, כאשר מכר את חברתו במיליארד ו-700 מיליון דולר

אדם נוימןאדם נוימן
אא

ד"ר אביבית נוימן - אמו של המיליארדר אדם נוימן מייסד WeWork, מדברת על החזרה בתשובה של בנה כמו גם על האקזיט המפתיע שעשה לאחרונה, כאשר מכר את חברתו במיליארד ו-700 מיליון דולר. 

בראיון לאילה חסון ברדיו 103 סיפרה נוימן על הפעם הראשונה שבה ראתה את בנה מניח תפילין, ואמרה כך: "בפעם הראשונה שראיתי אותו מניח תפילין, נשכבתי על הרצפה והוא נורא נעלב, אבל בגדול - אני מכבדת את החיבור שלו לדת, וזה הוסיף לו ממד שתמיד היה לו".

על האקזיט המפתיע שלו - אישור השתלטות על החברה שלו, שניתן לחברת סופטבנק - אומרת נוימן כי הוא "שמח בחלקו עם אשתו וחמשת ילדיו, ולאחרונה הוא גם חזר בתשובה. יש הפי אנד. היום הוא חב"דניק אמריקאי - שזה משהו נחמד, שירים של יום שישי בקבלת שבת, ובית כנסת בשבתות וחגים".

כזכור, המיליארדר הצעיר שנחשב לאחד מאנשי העסקים הישראליים המבטיחים ביותר בעולם - חשף את קרבתו ליהדות לפני כשנתיים, אז אמר שהוא שומר שבת ומנותק לחלוטין ("ללא פשרות") מהתקשורת ביום שאותו הוא מקדיש נטו למשפחה. 

"בזמן הזה אמנם מתנתקים, אבל באמת – מתחברים. אני מבלה יותר זמן מאי פעם עם המשפחה, ואפילו רואה את אמא שלי יותר ויותר מטלפן אליה במהלך השבוע", אמר והוסיף כי הקסם האמיתי בשמירת השבת הוא ש"ככל שאני עושה את זה יותר, כך החברה מצליחה יותר. לך תבין".

לכתבות נוספות על אדם נוימן:

הקיבוצניק המילארדר הפתיע: "אני שומר שבת, ומתחזק מיום ליום"

תגיות:סלבסחזרה בתשובהאדם נוימן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה