סלבס בהתחזקות

הקיבוצניק המיליארדר הפתיע: "אני שומר שבת ומתחזק מיום ליום"

המיליארדר הצעיר אדם נוימן, שנחשב לאחד מאנשי העסקים הישראליים המבטיחים ביותר בעולם – חושף את קרבתו ליהדות ואומר כי מזה שנתיים שהוא שומר שבת ביחד עם אשתו וחמשת ילדיו. "בזמן הזה אמנם מתנתקים, אבל באמת – מתחברים. אני מבלה יותר זמן מאי פעם עם המשפחה, ואפילו רואה את אמא שלי יותר ויותר מטלפן אליה במהלך השבוע", הוא אומר

המיליארדר הצעיר אדם נוימן (צילום מסך מתוך ערוץ 2)המיליארדר הצעיר אדם נוימן (צילום מסך מתוך ערוץ 2)
אא

המיליארדר הצעיר אדם נוימן, שנחשב לאחד מאנשי העסקים הישראליים המבטיחים ביותר בעולם – חושף את קרבתו ליהדות ואומר כי מזה שנתיים שהוא שומר שבת ביחד עם אשתו וחמשת ילדיו. "אני מנותק לחלוטין, אין עם מי לדבר ואני לא מתפשר על זה", אמר נוימן בראיון ל'ידיעות אחרונות'. "בהתחלה זה אמנם הרגיש כמו מטלה, אבל זה נותן לי זמן עם הילדים, עם אשתי ועם חברים".

למי שלא מכיר נספר כי נוימן בן ה-38 הוא הבעלים של חברה אמריקנית בשם WeWork ששוויה נאמד בכ-20 מיליארד (!) דולר. המעצמה העסקית שלו, אותה הקים נוימן לפני שבע שנים בלבד, מעסיקה כיום למעלה מ-3000 עובדים בכ-170 מתחמים הפזורים ב-18 מדינות ברחבי העולם.

המתחמים היוקרתיים של WeWork שמעוצבים במיטב השכלולים הטכנולוגיים, מציעים שירותי השכרת חללים שמושכים אליהם לא מעט יזמים וסטארט-אפיסטים.

אתם כבר יכולים לתאר לעצמכם איך נראה סדר יום של אדם כמותו – שכולל גם לא מעט גיחות מטורפות על ציר ישראל-ארה"ב. "בשבוע שעבר היה לי שבוע מטורף שבו טסתי ועבדתי הרבה", מספר נוימן.

 

על השבת: "ככל שאני עושה את זה יותר, כך החברה מצליחה יותר. לך תבין"

אבל אז, הגיע יום שישי בבוקר וכשהוא ואשתו התעוררו בבוקר הם הביטו זה בזו ואמרו באנחת רווחה: "זהו, אנחנו מוכנים לשבת'. כשהשבת הגיעה, הם הדליקו נרות ונרגעו. "כל החברים הגיעו ואכלנו ארוחה שבישלנו לפני כן. בזמן הזה אמנם מתנתקים, אבל באמת – מתחברים. אני מבלה יותר זמן מאי פעם עם המשפחה, ואפילו רואה את אמא שלי יותר ויותר מטלפן אליה במהלך השבוע", אמר והוסיף כי הקסם האמיתי בשמירת השבת הוא ש"ככל שאני עושה את זה יותר, כך החברה מצליחה יותר. לך תבין".

נוימן שגדל בקיבוץ ניר עם, מספר כי מיד אחרי הצבא עקר את מגוריו לניו יורק – שם קיווה לעשות כסף במסלול הקצר, אך אז הכל התרסק לנגד עיניו. "הייתי כועס הרבה על אנשים והרגשתי שהכל מגיע לי", הוא מודה.

אבל אז הוא פגש את אשתו, והכל השתנה. "היא זו שגרמה לי להפסיק לעשן ולהפסיק להתלונן על העבר, וגרמה לי להבין שהמטרה היא להיות שמח ומאושר ולעשות משהו משמעותי שקשור אליך". עד אז חי בתחושה שהוא רודף אחר הדברים הכי נכונים שבעולם, שהרי מה יכול להיות יותר נכון מ'לעשות כסף'. גם הוא לא שיער אז, לפני 10 שנים – כיצד ייראו חייו יום אחד. "אם היית שואל אותי לפני 10 שנים כיצד ייראו חיי, לא הייתי מאמין שאצליח להשתפר בדרך שבה אני מתנהג עם אנשים. היום יש לי גם יותר גישה לדברים, אבל הכי כיף זה שאפשר לעזור למי שעזר לי בעבר: המשפחה, אמא, אבא, סבתא וחברים".

תגיות:התחזקותסלבסשבתמיליארדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה