כתבות מגזין

"זה לא כשר": התשובה המפתיעה של אבנר נתניהו

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, השומר על אורח חיים מסורתי, לא היסס לרגע כשהביע את סלידתו ממאכל לא כשר. הוא עשה זאת בפומבי, במהלך תוכנית ידע בה השתתף

אבנר נתניהו (צילום: פלאש 90)אבנר נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ידוע כמי ששומר על אורח חיים מסורתי. לאחרונה הוא נתן ביטוי פומבי לכך במהלך השתתפותו בתוכנית הידע "המרדף", כאשר נשאל איזו חיה אינה מפסיקה לגדול כל ימי חייה.

לנתניהו הוצגו שלוש אפשרויות, והוא השיב כי לדעתו מדובר בלובסטר – מאכל ים לא כשר ממשפחת הסרטנים, הזוכה לפופולריות רבה בקרב הגויים בעולם.

מנחה התוכנית, עידו רוזנבלום, אמר בהערת אגב מבודחת כי הוא נהיה רעב למשמע הזכרת הלובסטר. נתניהו לא היסס לרגע להביע את סלידתו מהמאכל, והגיב במהירות: "אני לא נהייתי רעב, זה לא כשר".

נתניהו, בנם בן ה- 25 של ראש הממשלה ורעייתו שרה, זכור כמי שהשתתף לפני תשע שנים בחידון התנ"ך העולמי לנוער, וגילה בקיאות רבה שהובילה אותו לזכות במקום השלישי. בעבר פורסם כי הוא נוהג ללמוד תורה ומקפיד לשמור שבת וכשרות. בשבתות הוא נוהג להגיע לתפילות במניין בבית הכנסת הגדול בירושלים. לפני כשש שנים, במהלך ביקור בסין, נצפה אבנר כשהוא מניח תפילין באמצע הרחוב. ביום הזיכרון האחרון לחללי מערכות ישראל הוא חזר על האקט הפומבי, כשהניח תפילין בדוכן חב"ד בכניסה להר הרצל בבירה, לעיניהם של האלפים שהגיעו אל בית העלמין.

תגיות:אבנר נתניהומענייןכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה