חדשות בארץ

המשאל של עמית סגל קובע: ישראל בדרך לבחירות

משאל שערך הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, בקרב עוקבי חשבון הטלגרם שלו, מעלה כי רוב גדול של הציבור סבור שהמשבר הפוליטי יסתיים בהליכה נוספת לקלפיות

עמית סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)עמית סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, ערך משאל פוליטי בחשבון הטלגרם שלו, בו שאל את הגולשים: "אז מי יהיה ראש הממשלה הבא?". קרוב ל- 15,000 איש השתתפו במשאל, שקבע ברוב גדול כי המשבר הפוליטי יסתיים בהליכה נוספת לקלפיות – פעם שלישית בתוך פחות משנה.

על פי נתוני המשאל האינטרנטי של סגל, 47% השיבו כי ישראל תלך לבחירות שלישיות. 28% השיבו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא שיעמוד בראשות הממשלה הבאה, זאת על אף שהודיע שלשום לנשיא ראובן ריבלין כי לא הצליח להרכיב ממשלה. 19% ענו כי יו"ר כחול לבן, בני גנץ, יזכה להיכנס לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. 6% נוספים אמרו כי מועמד אחר מתוך הליכוד הוא שירכיב את הממשלה הבאה.

כאמור, מדובר במשאל עצמאי של סגל שנערך באמצעות חשבון הטלגרם הפופולרי שלו, אחריו עוקבים קרוב ל- 50,000 גולשים.

בטקס רשמי שייערך הערב בבית הנשיא, יקבל גנץ באופן רשמי את המנדט להרכבת הממשלה, ובדומה לנתניהו יעמדו לרשותו 28 ימים לנסות ולהשלים את המשימה. לקראת הענקת המנדט, נפגש יו"ר כחול לבן לפני הצהריים עם שלושת עמיתיו להנהגת המפלגה – חברי הכנסת יאיר לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי. "בעוד מספר שעות נקבל את המנדט", כתב יעלון בטוויטר. "אנחנו ערוכים ונחושים להקים ממשלה אחראית ומחויבת לציבור ולשליחות שלקחנו על עצמנו, ממשלה שתעבוד למען אזרחי ישראל".

תגיות:בחירותעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה