חדשות יהדות

אחי הנער שנהרג מפגיעת ברק, במסר מצמרר: "אני חי היום רק בזכות הרב שלי"

אחי הנער שנהרג מפגיעת ברק בחוף זיקים מספר על הנס שאירע לו בזכות הרב שלו, וכיצד ניצל מגורל זהה בזכות השתתפות בשיעור התורה של הרב זמיר כהן

בצלאל חזות, אחיו של אשר ז"ל שנפטר מפגיעת הברק (צילום מסך) בצלאל חזות, אחיו של אשר ז"ל שנפטר מפגיעת הברק (צילום מסך)
אא

הטרגדיה בחוף זיקים: בשבוע שעבר קיפח את חייו בחוף זיקים - אשר חזות בן ה-14, שנפגע בצורה אנושה מפגיעת ברק, ונפטר מאוחר יותר מפצעיו. 

ארבעה מבני המשפחה ששהו בחוף נפגעו אף הם, ועדיין מאושפזים בבית החולים - אך כעת מתברר כי בצלאל חזות, אחיו של אשר ז"ל שאף הוא אמור היה להיות בחוף - החליט ברגע האחרון על שינוי תוכנית, ובמקום לנסוע לחוף הים - נסע לשיעור תורה של הרב זמיר כהן, ובכך למעשה ניצל. "הייתי אמור להיות שם, אבל במקום זה נסעתי עם הרב שלי, הרב נתנאל סנדרו, לשיעור של הרב זמיר כהן בביתר עילית", סיפר ב'חדשות הבוקר'. "אם לא הייתי נוסע לשיעור, הייתי בים עם האחים שלי, ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה. אני יודע שאני חי היום בזכות הרב שלי".

גיסתו של חזות שהייתה בתחילה במצב קשה - יצאה מסכנת חיים, ואחותו השתחררה מבית החולים ולא זוכרת הרבה ממה שאירע שם. שני אחיו הגדולים אמנם חזרו ללכת ברגליהם אך עדיין מאושפזים. לדבריו הוא שמע בחדשות על מכת הברק בזיקים, ורק כשאמו סיפרה לו שהתקשרו אליה מבית החולים באשקלון וביקשו שתגיע בדחיפות, "עשיתי אחד ועוד אחד והבנתי שזה מה שקרה". 

תגיות:מתחזקיםהרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה