סלבס בהתחזקות

איתי לוי מגשים חלום, וסוגר מעגל: הכנסת ספר תורה וכיבוד הורים מרגש במיוחד

לפני כשבוע ריגש הזמר איתי לוי מדינה שלימה כאשר החליט להגשים את אחד החלומות שלו, ולהכניס ספר תורה שהוא כל כולו כיבוד הורים. "הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת אבי גבריאל ולרפואת אמי רות - זה אחד מהחלומות הכי גדולים שלי. זה בנק של מצוות עבורי"

אא

לפני כשבוע ריגש הזמר איתי לוי מדינה שלימה כאשר החליט להגשים את אחד החלומות שלו, ולהכניס ספר תורה שהוא כל כולו כיבוד הורים. "הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת אבי גבריאל ולרפואת אמי רות - זה אחד מהחלומות הכי גדולים שלי", הוא אומר בראיון ל'ווינט'.

למרות שגדל במציאות קשה לאב נרקומן, לוי מלא רגשות סליחה וחמלה על אביו. "מכון, מעולם יחסינו לא היו טובים, אבל הוא היה אבא שלי. הוא היה איש טוב, ואת זה צריך לזכור לו כל החיים. החיים הובילו אותו לאבדון, לפעמים זה חזק מאיתנו".

הוא אמנם אינו מגדיר עצמו כאדם דתי, אך מבין היטב מהי חשיבותו של הכנסת ספר התורה, ועד כמה זה יכול לתרום לעילוי נשמת אביו. "כשרוצים להעלות נשמה אז ספר התורה זה עמוד שהולך איתך לכל החיים", הוא אומר. "בכל פעם שיפתחו את הספר, זה יעלה את הנשמה ויגרום לה לנחת. זה בנק של מצוות עבורי. בית הכנסת והתפילות מזכירים לי משהו שהוא בריא, והחגים והקידוש נוסכים בי הרגשה הכי טבעית בעולם. זה משהו שלא היה לי בכלל בילדות, ויצרתי בכוחות עצמי - מעין אשליה של הבית שלא היה לי".

זה חודשים ארוכים שמצבה הבריאותי של אמו רות - קשה, על רקע שבץ מוחי שבו לקתה ארבע פעמים בעבר. אך איתי הוא בן מסור ואוהב, שלא עוזב ברגעי הקושי. לדבריו, אמו תפקדה בצורה מושלמת ומילאה גם את מקום אביו, בזמנים הקשים. "היא נתנה לי מה שיכלה במסגרת ארגז הכלים שלה. הרמוניה משפחתית לא הייתה לנו בחיים, אבל ניסינו כל הזמן. אמא שלי הייתה אומר לי: 'תהיה ליד אנשים בריאים, שיש להם בתים בריאים', אז הייתי הולך לחברים שהיו להם הורים נורמטיביים, עם בית נורמאלי וארוחת צהריים כל יום".

לשאלה על איזה בית הוא חולם עונה לוי כי הוא "שואף לבית יהודי מאוד, אשתדל להיות מאוד מאוד מסורתי, כמו שגדלנו בבית".

מדוע ביקר הזמר איתי לוי אצל הגר"ח קנייבסקי? גם אתם תתרגשו כשתקראו את זה 

תגיות:התחזקותסלבסיהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה