סלבס בהתחזקות

מדוע ביקר הזמר איתי לוי אצל הגר"ח קנייבסקי? גם אתם תתרגשו כשתקראו את זה

הזמר איתי לוי ביקר לאחרונה בביתו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א, בעיקר כדי לבקש ברכה לרפואה שלימה עבור אמו. תוך כך הוא מספר בגילוי לב על ההתמודדות עם פטירת אביו והטיפול באמו החולה, הילדות הקשה בצל שכונת עוני ברחובות, ויכולת הבחירה לבחור בטוב - למרות הכל

איתי לוי (צילום מסך)איתי לוי (צילום מסך)
אא

כמה חשוב להקפיד על מצוות כיבוד הורים? תשאלו את הזמר איתי לוי, שהשבוע ביקר בביתו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א, בעיקר כדי לקבל ברכה עבור בריאותה של אמו. 

בראיון ל'ישראל היום' סיפר לוי בן ה-29 כי אחרי שאביו נפטר, אמו עברה ארבעה אירועים מוחיים והפכה לסיעודית - אך היא לא נשארה לבד. "אני טיפלתי בה", אמר והוסיף כי לפני שאביו נפטר - אמו עבדה בשלוש עבודות כדי לפרנס את המשפחה, ולטפל בה הייתה הדרך שלו להכיר לה טובה על כך.

אך הטיפול בה לא נגמר ברגע שהיא יצאה מכלל סכנה, ושבה לאיתנה. 'הטיפול' הזה בא לידי ביטוי גם באופן שבו הוא משמח אותה כשהיא עצובה. "עד היום כשאמא שלי מתקשרת ובוכה לי בטלפון אני שר לה, ואז היא מפסיקה לבכות ומתחילה לשיר איתי", הוא אומר. 

 

"אני כן מסתכל במראה וגאה בעצמי"

בראיון גולל לוי את ילדותו הקשה בצל אב נרקומן שנפטר בטרם עת, ואם שביום בהיר אחד - חרב עליה עולמה. "אני עצוב כי יש דברים שקשים לי, יש לי חסכים - דברים שילד צריך ולי אין, כמו לדבר עם אבא. הוא מעולם לא היה, ולהיות יתום זו נכות. אני רואה אבות של חברים וזה מפריע לי, אבל זה גם לטובתי. אני האבא של עצמי, ויש לי את בורא עולם שעוזר במה שצריך. אני מודה לו על כל מה שנתן לי. אני לא מסכן, אני מרוצה מהמקום שהגעתי אליו - אדם שפוי ובריא, ורוב הזמן עצוב".

ולמרות העצבות, יש לו גם את היכולת לעצור את הכל ולהתבונן במה שיש. "אני כן מסתכל במראה וגאה בעצמי, כי הילד הזה - שהיה יכול להגיע למקומות אחרים לגמרי, הוא היום שכלתן ואינטיליגנט ועושה דברים נכון, יש לו סבר פנים יפות ודרך ארץ. שפוי ובריא זה יותר חשוב מהכל, זה הניצחון הכי גדול שלי. אני אדם מאמין, מקפיד על כשרות, מדליק נרות מניח תפילין ולא מופיע בשבת בעד שום סכום שבעולם".

בסיום הראיון מבקש לוי להעביר מסר נוקב למי שקורא אותו: "יש חיים אחרי שמישהו יקר לך מת", הוא אומר. "לפעמים החיים קשים, ואנשים רוצים למות. אנחנו חיים רק פעם אחת, ו'מתים' הרבה פעמים תוך כדי כי יש דברים שמושכים אותנו למטה - אבל יש תקווה. יש חיים מהצד השני של הדלת".

תגיות:ברכהאיתי לויהגר"ח קנייבסקיביקור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה