חדשות בארץ

זעם בטבריה: העיריה פינתה אשפה בשכונה החרדית במהלך השבת

עובדי תברואה של עיריית טבריה הגיעו במהלך השבת לשכונת קריית שמואל, בה מתגורר ציבור חרדי, והחלו בפינוי האשפה מהמכולות בשכונה. לאחר שתושב השכונה וחבר המועצה לשעבר, דוד אוחנה, מחה בפניהם על חילול השבת, הם עזבו את המקום

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

משאית לפינוי אשפה של עיריית טבריה נכנסה היום (שבת) לשכונה החרדית בעיר, קריית שמואל, והחלה בפינוי הזבל מהמכולות שבשכונה. למשאית נלווה רכב, בתוכו ישב מאבטח.

חבר מועצת העיר לשעבר, דוד אוחנה (דגל התורה), המתגורר בשכונה, הבחין במתרחש מתוך ביתו וירד אל עובדי התברואה כדי למחות בפניהם על חילול השבת. בעקבות דבריו הם עזבו את המקום. לדברי תושבים בשכונה, העובדים טענו בפניהם כי ההוראה להגיע אל האזור החרדי ולפנות בו את האשפה הגיעה ישירות מלשכתו של ראש העיר, רון קובי.

קובי העביר במהלך הבוקר השבתי שידור חי לפייסבוק, וכתב: "שידור של ניקיונות של שבת בבוקר. יש אנשים שמנסים לפגוע ולחבל בעיר, אז החלטנו להראות לכם".

דבריו של  קובי באו בתגובה לפוסט שכתב אתמול רפאל טרבלסי, אחד מחברי המועצה לשעבר, בו טען כי העיר נמצאת במצב חירום. "טבריה, לצערי הרב, נראית כמו תחנת מעבר של התברואה, פח אחד גדול", כתב טרבלסי. הוא ביקש מהתושבים לצרף תמונות של פחי אשפה שלא פונו, בכדי שיוכל "לפנות במרוכז למשרד הפנים וללחוץ עליהם לטפל בנושא עוד לפני חג הסוכות".

כזכור, בתחילת החודש זומן קובי בפעם השנייה לשימוע במשרד הפנים לקראת הדחה אפשרית מתפקידו, וזאת לאחר שנכשל בהעברת התקציב העירוני. הוא עתר לבג"ץ בבקשה להוצאת צו על תנאי שימנע את עריכת השימוע, שמועדו נקבע ל- 23 באוקטובר. בג"ץ צפוי לתת בקרוב את החלטתו בעניין.

תגיות:טבריהרון קובי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה