מעניין

לא נעים להכיר: השביל הקטלני בבריטניה, שגבה את חייהם של 100 בני אדם

השביל מכונה Broomway, אולי לא בכדי. באנגלית המילה Broom משמעותה מטאטא - בדיוק כמו שהשביל הזה 'מטאטא' את כל מי שפוסע עליו, בכיוון אחד ובדרך ללא חזור

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

למעלה מ-100 קורבנות קיפחו את חייהם בשביל שנמצא בתוך כפר קטן בבריטניה - שביל שמוגדר על ידי הבריטים בעצמם כאחד המקומות המסוכנים ביותר במדינה. 

השביל מכונה Broomway, אולי לא בכדי. באנגלית המילה Broom משמעותה מטאטא - בדיוק כמו שהשביל הזה 'מטאטא' את כל מי שפוסע עליו, בכיוון אחד ובדרך ללא חזור. 

השביל הקטלני נמצא בכפר Great Wakering ולאחר שלוש שעות הליכה בתוכו - מוביל אל תוך אי בשם Foulness. הטיילים שהחליטו להלך בו לא ידעו שהוא מסוכן ביותר בתקופת הגאות, היות ודווקא אז המים מכסים חלקים גדולים שלו באופן כזה שמקשה את ההתמצאות למי שמבקש לחזור בחזרה על עקבותיו. 

 

אם זה לא מספיק, הרי שישנה סיבה נוספת לסכנה שהשביל הזה טומן בחובו: שטחים רבים שאותם השביל חוצה שייכים למשרד ההגנה הבריטי וכדי לעבור עליו צריכים להצטייד באישור מיוחד. 

 

בספר ייחודי שכתב על השביל, סופר מקומי בשם רוברט מקפרן ציין כי מדובר ב"הליכה עם כיוון לא ידעו, וסוף לא ברור על פיתול שלא ברור מאיפה הוא נובע. שביל שהוא לא על האדמה ולא על המים, ומוביל הרחק אל תוך הים".

 

תגיות:תעלומהבריטניהשביל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה