חדשות בארץ

דרעי לגנץ: "הצטרף לנתניהו – זו ההזדמנות שלך להציל את ישראל"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, קרא ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, להיכנס לממשלה עם הליכוד: "העם רוצה ממשלת אחדות. אני מקווה שההיגיון יגבר"

דרעי בישיבת סיעת ש"ס, היום (צילום: דוברות)דרעי בישיבת סיעת ש"ס, היום (צילום: דוברות)
אא

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, קרא היום (חמישי) ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, להצטרף לממשלת אחדות עם הליכוד ולעשות לשם כך את הוויתורים הנדרשים.

בישיבת סיעת ש"ס בכנסת בירך דרעי על 70 אלף הקולות הנוספים אותם קיבלה המפלגה בבחירות לכנסת. "לצערי, השמחה איננה שלמה כי יש סבירות גבוהה שהכנסת תתפזר שוב", אמר. "זה משבר אמיתי ובעיה גדולה למשק ולביטחון".

"אני מפנה את הקריאה לאדם אחד שהמפתח בידו – בני גנץ", הוסיף דרעי. "תמיד הגנתי עליו כשתקפו אותו, ומגן עליו גם היום. אני אומר לו: בני היקר, תצטרף לקריאה של נתניהו, שעשה ויתורים גדולים והציע הצעה נדיבה מאד. אני לא יודע אם אני בעצמי הייתי מסכים לכזו הצעה נדיבה, אבל הוא עשה אותה. כעת תורך".

דרעי ציין כי היה שותף לשתי ממשלות האחדות, ב- 1984 וב- 1988, בהן לדבריו "נעשו דברים גדולים למען העם. העם רוצה ממשלת אחדות, וזה גם ירגיע את האווירה".

יו"ר ש"ס הבהיר כי מפלגתו תומכת בנתניהו "באופן מוחלט", כלשונו: "אני לא מתבייש לומר זאת בגלוי. נתמוך בו גם ב- 21 יום שלאחר החזרת המנדט". הוא הדגיש כי "אי אפשר לזלזל בשני מיליון איש שביקשו ובחרו את נתניהו כראש הממשלה, ואי אפשר לפסול תנועות ומפלגות לגיטימיות".

"אתה, בני, שהיית כל חייך בביטחון – זו ההזדמנות שלך להציל את ישראל. אנחנו כעת משותקים, משרדי הממשלה לא יכולים לבצע מהלכים. המשק זקוק לממשלה שתקבל החלטות חיוניות. אני מקווה שההיגיון יגבר", סיכם דרעי את דבריו.

תגיות:בני גנץש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה