חדשות בארץ

נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה: פתח את השימוע לשידור חי

לקראת השימוע בתיקיו המשפטיים, ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו מהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפתוח את הדיונים לשידור חי: "כך נבטיח צדק ואמת"

נתניהו ומנדלבליט (תמונות: פלאש 90)נתניהו ומנדלבליט (תמונות: פלאש 90)
אא

לקראת השימוע שייערך בשבוע הבא בתיקיו המשפטיים, פנה היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנלדבליט, בבקשה לפתוח את הדיונים לשידור חי.

בסרטון שפרסם ברשת, אמר נתניהו כי "אחרי שלוש שנים של מבול של הדלפות מגמתיות, חלקיות, הגיע הזמן שהציבור ישמע את הכל. גם את הצד שלי, בצורה שלמה ומלאה – ללא מתווכים, ללא צנזורים וללא מעוותים".

"אני חושב שזה הדבר הדרוש", הוסיף נתניהו. "זה מה שעשה השופט מלצר ביחס לדיוני ועדת הבחירות. זה מה שעשה הנשיא ריבלין ביחס לדיונים עם המפלגות. אלה הדברים שנותנים ביטחון לציבור".

"אתה יודע שהשקיפות נותנת את האמת", פנה ראש הממשלה למנדלביט. "הרי בלאו הכי יהיו הדלפות, אנחנו רואים כבר 300 הדלפות בלי שום טיפול ובלי שום חקירה. לכן הפרקטיקה הזאת תימשך. ובכן, למה שהציבור יהיה ניזון מדברים חלקיים? אדרבא, הכל שיצא. לא רק שאין לי מה להסתיר – אני רוצה שהכל יישמע. זאת בקשתי – שידור חי של השימוע. כך נבטיח צדק ואמת".

בסוף חודש פברואר פרסם מנדלבליט את כתב החשדות נגד ראש הממשלה בתיקי 1000, 2000 ו- 4000, והודיע על כוונתו להעמידו לדין בכפוף לשימוע. בחודש מאי דחה היועץ את בקשת צוות ההגנה של נתניהו לדחות את השימוע ב- 12 חודשים, והודיע כי הוא ייערך ב- 2 וב- 3 באוקטובר. במידת הצורך, ייקבע יום דיונים נוסף בשבוע שלאחר מכן. כזכור בתיק 4000 (תיק בזק-וואלה) נתניהו מואשם בעבירת שוחד, בעוד בתיקי 1000 (תיק המתנות) ו- 2000 (פרשת נתניהו-מוזס) הוא מואשם בעבירות של מרמה והפרת אמונים.

תגיות:שימועאביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה