חדשות בארץ

ליברמן מכחיש: אין סיכום עם גנץ

לאחר הדיווחים כי כחול לבן סיכמה עם ישראל ביתנו כי לא תיכנס לממשלה ללא ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו מכחיש: "סיכום לא קיים, אנחנו נדע להסתדר גם באופוזיציה". ליברמן האשים את נתניהו בהישג הרב שרשמו המפלגות הערביות: "מציע לאיימן עודה לשלוח לנתניהו זר פרחים גדול לקראת שבת. זעקות השבר של נתניהו בנושא המצלמות והזיופים בקלפיות ביישובים ערביים עשו את שלהם. הציבור הערבי התלכד סביב הרשימה המשותפת והצביע באחוזים גבוהים"

ליברמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ליברמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הכחיש היום (שישי) את הפרסומים לפיהם סיכם עם כחול לבן כי לא תוקם ממשלה בלעדיו. "סיכום מן הסוג הזה לא קיים", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו. הוא הוסיף כי טרם שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם יו"ר כחול לבן בני גנץ, וכי הוא לא יעשה זאת עד ישיבת סיעתו ביום ראשון.

"לכל המתעניינים, לא שוחחתי לא עם נתניהו ולא עם גנץ ואני גם לא מתכוון לשוחח עם אף אחד מהם עד אחרי ישיבת הסיעה ביום ראשון", כתב יו"ר מפלגת ישראל ביתנו. "תודה על הדאגה, אין צורך בכך אנחנו יודעים להסתדר גם בקואליציה וגם באופוזיציה".

בנוסף, ליברמן התייחס להישג הרב שרשמו המפלגות הערביות שגרפו 2 מנדטים יותר מהבחירות באפריל, והאשים בכך  את נתניהו: "ההישג של הרשימה המשותפת רשום על שמו של נתניהו, ואני מציע לאיימן עודה לשלוח לו זר פרחים גדול לקראת שבת. 13 המנדטים הם בזכות הגרסה החדשה של קמפיין 'הערבים נוהרים לקלפיות'. זעקות השבר של נתניהו בנושא המצלמות והזיופים בקלפיות ביישובים ערביים עשו את שלהם. הציבור הערבי התלכד סביב הרשימה המשותפת והצביע באחוזים גבוהים".

בהתייחס למפלגות החרדיות, עליהן הצהיר כי הוא לא מתכוון לשבת עמן בממשלה אחת, כתב ליברמן: "בימים האחרונים אני שומע לפתע נימות חדשות מצד מנהיגי המפלגות החרדיות", אמר, "אין יותר כינויים כגון עמלק והיטלר וקיימת קריאה להפסיק את שיח השנאה. אני מברך על כך מכל הלב. מבחינתנו, וכבר הבהרתי בעבר, המפלגות החרדיות הן לא אויב, אלא יריב פוליטי. אנחנו דוגלים בגישות שונות. הם בבית שמאי ואנחנו בבית הלל".

"בסוגיות דת ומדינה הגענו לפרשת דרכים המחייבת הכרעה בין שתי הגישות. לא פשרה, אלא הכרעה", הוסיף ליברמן והבהיר: "לא נסכים לפחות מזה גם במחיר של ישיבה באופוזיציה".

אתמול דווח בחדשות 12 כי יו"ר ישראל ביתנו אמר בשיחות סגורות כי בכוונתו להמליץ בפני נשיא המדינה על גנץ כמועמדו לראשות הממשלה, ולא על נתניהו. לפי הדיווח, ליברמן אמר את הדברים דקות לאחר שגנץ הכריז כי ממשלת אחדות יכולה להיות רק בראשותו.

תגיות:בני גנץאביגדור ליברמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה