חדשות בארץ

עמיר פרץ קיבל הצעה קוסמת מנתניהו, והגיב בסירוב מוחלט

מקורביו של ראש הממשלה נתניהו הציעו ליו"ר העבודה-גשר הצעה קורצת במיוחד, אך הוא סירב והשיב כי אינו מוכן להיכנס למשא ומתן עם הליכוד

  • י"ט אלול התשע"ט
פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

המגעים להקמת ממשלה החלו: במהלך ניסיונות המשא ומתן הציעו מקורביו של נתניהו הצעה מפתה במיוחד לח"כ עמיר פרץ, יו"ר העבודה-גשר.

אחת ההצעות שקיבל פרץ באמצעות אחד השרים הקרובים לראש הממשלה כללה את תפקיד שר האוצר ועוד שני משרדים נוספים, לבחירתו. "תבחר כמעט את כל מה שאתה רוצה", אמרו לפרץ. "העלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל, חוק פנסיה חובה ותואר ראשון בחינם לכל חייל משוחרר".

על פי הדיווח בחדשות 13, פרץ סירב בכל תוקף, והשיב שהוא לא מוכן להיכנס למשא ומתן עם הליכוד.

קודם לכן התייחס פרץ לתוצאות הבחירות, ואמר לכלי התקשורת, תוך שהוא פונה לנתניהו: "תחסוך את הזמן שלך בטלפונים אליי. אני כיהנתי כראש ממשלה, כשר ביטחון וכראש עיר – אני לא מחפש תפקיד. שאיש לא ינסה לפתות אותנו, אין לכם במה. אנחנו התחייבנו ואנחנו נקיים – לא נשב עם נתניהו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הודיע היום כי כבר ביום ראשון יחל את סבב התייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת ה-22, ולאחריו ימשיך בדיונים עם המועמדים שהומלצו על ידי הסיעות לקבלת המנדט להרכבת הממשלה ה-34.

סדר ההתייעצויות נקבע לפי גודלן של המפלגות, כאשר כחול לבן, שזכתה ב-33 מושבים בכנסת לעומת הליכוד שקיבל 31, תהיה הראשונה בהתייעצויות. מבית הנשיא נמסר כי לאחר סבב ההתייעצויות שצפוי להיערך כיומיים, וברקע הבקשות אשר יופנו אליו על ידי המערכת הפוליטית, יזמן הנשיא אליו, במידת הצורך, את המועמדים להרכבת ממשלה בכפוף להמלצות הסיעות.

תגיות:עמיר פרץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה