חדשות בארץ

הדיווחים כוזבים: נושא לפיד לא עלה לדיון אצל הגר"ח קנייבסקי

חברי הכנסת של דגל התורה, משה גפני ואורי מקלב, הגיעו לביתו של הרב קנייבסקי. בניגוד לדיווחים באתרי החדשות, הח"כים לא העלו את נושא לפיד בפניו של הרב

  • י"ט אלול התשע"ט
הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

חברי הכנסת של דגל התורה, משה גפני ואורי מקלב, התייעצו הערב (חמישי) עם גדולי ישראל, ועדכנו אותם בתוצאות הבחירות, על משמעויותיהן השונות.

תחילה ביקרו הח"כים במעונו של ראש ישיבת פוניבז' רבי גרשון אדלשטיין, ולאחר מכן עלו לביתו של רבי חיים קנייבסקי. במהלך שיחתם עם הרב קנייבסקי, ביקשו הח"כים שיברך כי הרשעים ינחלו מפלה, שתו 'לחיים' לרגל הניצחון והודו לרב על אלפי קולות נוספים ליהדות התורה ולש"ס, בזכותו מסעותיו ברחבי הארץ.

בתחילת הערב פורסם בחדשות 13 כי הח"כים שאלו את הרב קנייבסקי האם ניתן להתיר את החרם על לפיד, באפשרות שיהיה צורך לשבת עימו.

אלא, שמתברר כי הדיווחים כוזבים. בשיחות עם חברי הכנסת של דגל התורה, הם הכחישו את הדיווחים מכל וכל. בשיחה לאתר 'לדעת' הם טענו כי מדובר בפייק ובידיעה שאין כל בסיס. ח”כ יעקב אשר אמר כי "כשדיווחו את הדיווח היינו אצל מרן ולא עלתה כל שאלה שכזו, וגם לא הייתה כוונה לשאול שאלה שכזו".

נוסף על כך, חלק מחברי הכנסת ציינו בחריפות כי לנוכח הדרישות שנאמרו היום על ידי לפיד שחזר על תח”צ בשבת ונישיואין אזרחיים, אין כל סיכוי שתוסר ההתנגדות מלשבת עימו באותה ממשלה.

מנתונים כמעט סופים של תוצאות הבחירות עולה כי, כחול לבן קיבלה 33 מנדטים, הליכוד 31, הרשימה המשותפת 13, ש"ס 9, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 8, ימינה 7, העבודה-גשר 6, והמחנה הדמוקרטי 5. עוצמה יהודית זורקת לפח כ-70 אלף קולות. לגוש השמאל-ערבים יש 57 מנדטים, לגוש הימין-חרדים יש 55 מנדטים, ליברמן עם 8 מנדטים.

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.  

 

תגיות:הרב חיים קנייבסקידגל התורהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה