חדשות בארץ

דרעי: ש"ס תהיה חלק מהקואליציה בראשות נתניהו

יו"ר ש"ס הביע את ביטחונו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יצליח לכונן קואליציה, וכי ש"ס תיטול בה חלק. במסר לאביגדור ליברמן, הציע לו דרעי לא להטיל וטו: "היום אף אחד לא יכול לעשות תנאים"

דרעי, הלילה (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)דרעי, הלילה (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר הבוקר (רביעי) כי הוא מעריך שראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו, וכי ש"ס תהיה חלק מהקואליציה.

בראיון ל- ynet, אמר דרעי כי בעוד לנתניהו יש "56 ממליצים בטוחים", ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, "אין את זה". במסר ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הדגיש דרעי כי בניגוד למצב ששרר לאחר הבחירות הקודמות, "היום אף אחד לא יכול לעשות תנאים. אני לא מציע למישהו להטיל וטו, כי הוא יישאר בחוץ".

דרעי הביע את ביטחונו כי תקום ממשלה, וזאת לאור העובדה שלאף מחנה פוליטי אין אפשרות להשיג רוב לפיזור הכנסת: "חייבים להקים ממשלה. אם היא תהיה קטנה, יכול להיות שנצרף עוד איזו מפלגה. ממשלה רחבה? יכול להיות".

במטה ש"ס חגגו הלילה את התוצאות, לאחר שעל פי המדגמים שפורסמו בתקשורת שיפרה המפלגה את מאזנה ועלתה ל- 9 מנדטים. דרעי, שהגיע לפני חצות למטה, אמר כי ש"ס תמליץ לנשיא על נתניהו כמועמדה להרכבת הממשלה, כפי שהבטיחה לאורך מערכת הבחירות.

דרעי פתח את נאומו בפני פעילי המפלגה בתודה לקב"ה: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. מקימי מעפר דל מאשפות ירים אביון. את הנאום שלי לפני חצי שנה התחלתי כשסיפרתי שבאתי מביתו של גדול הדור, מרן ראש הישיבה, הכהן הגדול. זוכרים מה אמרתי אז? הוא אמר שאמרתי לו שהמדגמים נותנים לנו 7 – הוא אמר בעזרת השם יהיה 8. שאלתי אותו מה להגיד לכם. הוא אמר לי: אני מקווה, בעזרת השם, העשירי יהיה קודש".

"שאלו אותי בדרך לכאן, למה ש"ס היחידה שעושה היום חגיגה? אני אגיד לכם – רק ש"סניק יכול לומר את התשובה. רק מי שהרגיש על בשרו איך במשך חמש-שש שנים גיהצו אותנו, מחקו אותנו, 'שס סיימה את תפקידה'. הטובים שבהם אמרו: 'כל הכבוד, הם פעלו מספיק, זהו, סיימו'. לפני חצי שנה הקב"ה עשה איתנו חסד, ומסקרים שלא עברנו את אחוז החסימה קיבלנו 8 מנדטים. היום, עם אחוז הצבעה גדול יותר ב- 3%, ברוך השם עלינו בעשרות אלפי קולות, למרות מסע הסתה נוראי, למרות שכנראה מנדט שלם הלך לעוצמה יהודית ונזרק לפח, ולמרות שאני חייב לומר שראש הממשלה לא השאיר היום אבן על אבן שהוא לא הפך".

"הייתה מערכת בחירות עם הסתה נוראה וקרע גדול", הוסיף דרעי, "אנחנו השתדלנו לתת מסרים של אהבה ורוחניות. אנחנו בערב ראש השנה, אנחנו נשב במדינה הזאת יחד, ואנחנו חייבים לשבת כולם ביחד. אני קורא לכולם להתחיל לדבר כמו יהודים".

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה