חדשות בארץ

נתניהו: "ישראל זקוקה לממשלה חזקה ויציבה שלא נשענת על המפלגות הערביות"

בנאומו במטה הליכוד בתל אביב, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו לנהל משא ומתן להקמת "ממשלה שמאגדת רבים בעם ולא מדירה אף אחד שמאמין בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי". פעילי מפלגתו ליוו את נאומו בקריאות "לא רוצים ממשלת אחדות"

נתניהו, הלילה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)נתניהו, הלילה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (רביעי) למטה הליכוד בגני התערוכה בתל אביב. על אף תוצאות המדגמים, מהן עלה כי לא הצליח להשיג רוב של 61 מנדטים להקמת ממשלה צרה, הבהיר נתניהו כי בכוונתו לעשות את המאמצים להקמת "ממשלה ציונית חזקה ויציבה" שלא תכלול את המפלגות הערביות.

בראשית דבריו הודה נתניהו לפעילי מפלגתו, שליוו את נאומו בקריאות "לא רוצים ממשלת אחדות". הוא ציין כי "מערכת הבחירות הייתה קשה מאין כמוה. עמדנו יחד בלכידות במערכת הבחירות, ונעמוד יחד מלוכדים במשימות שלפנינו".

"כולנו יחד עמדנו במערכה שהייתה כל כך מוטה על ידי תקשורת חד-צדדית נגדנו, כל כך לא הוגנת. אבל זה לא הרתיע אותנו, זה לא עצר בנו, אנחנו פעלנו יחד והבאנו הישגים שלא ייאמנו מול חד-צדדיות כזו".

"אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת", הוסיף נתניהו. "דבר אחד ברור: מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית. אנחנו עומדים בפני הזדמנויות כבירות ובפני אתגרים כבירים. אתגרים ביטחוניים ומדיניים, ובראשם האיום הקיומי הנשקף לישראל מאיראן וגרורותיה, ואנחנו נלחמים בהם ללא לאות וללא מורא. בשנים האחרונות הבאנו עוצמה ביטחונית, שגשוג כלכלי ופריחה מדינית שלא היה כדוגמתן בתולדות ישראל. אנחנו חייבים להבטיח שההישגים הללו שהשגנו יחד בעמל רב יישמרו גם בשנים הבאות. בזמן הקרוב תוצג תוכנית המאה של ידידי הנשיא טראמפ, והאופן שבו יתנהל המשא ומתן מול הנשיא יעצב את עתידה של מדינת ישראל לדורות".

"בעת הזאת, למען כל המטרות הללו, ישראל זקוקה לממשלה חזקה ויציבה, ממשלה ציונית, ממשלה שמחויבת לישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. לא תהיה, ולא יכולה להיות, ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי-ציוניות, מפלגות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם, שרוצחים את חיילינו, אזרחינו וילדינו. זה פשוט לא יכול להיות, זה לא עולה על הדעת", הדגיש ראש הממשלה.

"שוחחתי הערב עם כל השותפות של הליכוד במחנה הימין – כולן הביעו התחייבות חד-משמעית להליכה משותפת למען המטרות הללו. בימים הקרובים ניכנס למשא ומתן כדי להקים ממשלה ציונית חזקה וכדי למנוע ממשלה אנטי-ציונית מסוכנת. זהו צו השעה. ממשלה שמאגדת רבים בעם ולא מדירה אף אחד שמאמין בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אמשיך לשמור על מדינת ישראל מתוך שליחות עמוקה ואמונה בצדקת דרכנו, נשמור על המדינה יחד, ובעזרת השם נעשה ונצליח", חתם נתניהו את נאומו.

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:הליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה