חדשות בארץ

גנץ על טעויותיו בקמפיין: גם משה רבינו היה מגמגם

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס לטעויותיו הלשוניות הרבות במהלך הקמפיין ואמר כי גם "משה רבינו, שהיה מנהיג גדול, לא ידע לדבר משהו". חבר הכנסת ישראל אייכלר: "משה רבינו הלך עם אהרן הכהן המברך את ישראל באהבה. ולהבדיל, גנץ הלך עם בלעם לקלל את ישראל בשנאת עולם"

גנץ (צילום: פלאש 90)גנץ (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, נדרש היום (ראשון) להסביר את טעויותיו הלשוניות הרבות בראיונות שהעניק לתקשורת במהלך מערכת הבחירות.

בראיון לאתר וואלה, נשאל גנץ על ידי העיתונאי יקי אדמקר: "אולי נמנענו מכך כי זה היה קצת לא ענייני, אבל אי אפשר להתעלם מזה בישורת האחרונה. אתה יושב באולפנים, ולפעמים גם שוגה בתשובות. אתה לא חושב שזה עושה נזק לקמפיין שלך?".

גנץ השיב על כך: "הקמפיין שלי הוא בסך הכול אמצעי להגיע לעמדת השלטון בשביל לשרת את מדינת ישראל. אני מעדיף ראש ממשלה שחושב את טובתו של העם, מסתכל בגובה העיניים לאנשים, גם אם הוא שנייה שוגה. שנינו יודעים שמשה רבינו היה מגמגם, היה צריך את אהרן כדי שיאמר את דברו, אבל היה מנהיג גדול, לא ידע לדבר משהו. נגיע לשם".

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הגיב על דבריו של גנץ: "הזדעזעתי לשמוע על הדימוי המיותר והפוגעני שעשה בני גנץ בינו למשה רבינו כביכול. מר גנץ, של נעליך לפני שתפתח פיך על קדשי האומה. אחרי שהצטרפת למקהלת ההסתה והכרזת על רצונך להקמת ממשלה חילונית ללא חרדים, אך טבעי שאתה הולך ומידרדר".

עמיתו של ליצמן למפלגה, חבר הכנסת ישראל אייכלר, אמר: "משה רבינו הלך עם אהרן הכהן המברך את ישראל באהבה. ולהבדיל, גנץ הלך עם בלעם לקלל את ישראל בשנאת עולם".

תגיות:בני גנץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה